Gav 54 för min 02.a 2200 mil.
Dock i Dec förra året =)
/Martin
Jag ser vad andra säger i tråden, men hade inte betalat mer än max 50.
Detta med tanke på att det är sista årsmodellen innan uppdateringen a´la el gigante 2004 och således en "obsolet" modell.
Jag menar, varför betala NÄSTAN lika mycket för en utdaterad 2003:a som för en ljusår bättre 2004?
Sen att man kan GILLA 954:an bättre osv är en annan sak.
KOlla priser på mobile.de och inse att några 70 lär det ju aldrig bli ens i Sverige.
Men ett rimligt värde ligger ändå säkerligen mellan 50 och 65 beroende på mil och skick.
Komfortmässigt anser jag inte 2004:an 1000cc vara ljusår bättre. Möjligtivis på prestandarden, men 954:an är som klippt och skuren för oss som är lite längre.
//KaliZ
Jag ser vad andra säger i tråden, men hade inte betalat mer än max 50.
Detta med tanke på att det är sista årsmodellen innan uppdateringen a´la el gigante 2004 och således en "obsolet" modell.
Jag menar, varför betala NÄSTAN lika mycket för en utdaterad 2003:a som för en ljusår bättre 2004?
Sen att man kan GILLA 954:an bättre osv är en annan sak.
KOlla priser på mobile.de och inse att några 70 lär det ju aldrig bli ens i Sverige.
Men ett rimligt värde ligger ändå säkerligen mellan 50 och 65 beroende på mil och skick.
Absolut!
MEn i min lilla ankdamm (trademark) så anser jag inte att firebladens viktigaste egenskapp är komfort, då det ju (trots allt?) är en sportmaskin som ska piskas på bana.
Då finns det bättre hojar om man söker komfort.
Men visst, det finns grader i helvetet, och skulle man köra en sportmaskin som ÄVEN klarar långa tripper så blir det ju en blejd alla dagar i veckan.
Anekdot: (tror jag berättat dena förr) men ok...
En kompis, som har ett gäng hojar, med bla en 00:a fireblade (likadan som 954:an) några vanliga gathojar a´la classic 70 tal och nån råttig 80-tals custom (dem hade man nästan förträngt!) samt på toppen av det en Panna. (Pan European anm. alltså inte en Panhead...)
Nu skulle han till Milano.
Och av alla hojarna han hade valde han ju...
...givetvis blejden!
Karln är närmare 2 meter dessutom, men han var go och gla, kexchokla efter resan!
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |