Pro superbike Mantorp

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
vem vinner, vem tar pole

Mitt tips är

Kval
Freddy
Hansson
Lundh

race
Freddy
Lundh
Backlund Om han ställer upp är osäker annars är nog gamling Hansson med
Micke nilsson och steny sen
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Jag tror David Andersson som är wild card kommer placera sig topp tio om hornen växer ut i vanlig ordning :tummenupp

Men på pallen tror jag Freddy står högst om inte däckproblemet fortsätter.
Sen kan det nog bli en intressant fight mellan Nilsson, Lundh, Steny och Hansson.

/Nitrous
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Jag tror David Andersson som är wild card kommer placera sig topp tio om hornen växer ut i vanlig ordning :tummenupp

/Nitrous

David som på Atorp körde 1.38,4 som snabbast? Då är man ca 4-5 sekunder efter vad som skulle krävas för att vara med i leken i STCC. Jag tror att han kommer att vara ca 3 sekunder efter toppen per varv i torrt, och det räcker inte till topp 10 om folk håller sig på hjulen.
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
David som på Atorp körde 1.38,4 som snabbast? Då är man ca 4-5 sekunder efter vad som skulle krävas för att vara med i leken i STCC. Jag tror att han kommer att vara ca 3 sekunder efter toppen per varv i torrt, och det räcker inte till topp 10 om folk håller sig på hjulen.

Jo det är den David. Han kan bättre om allt stämmer, Anderstorp var lite motigt för honom. Men det blir intressant att se, säkert kan han lära sig massor av flera andra och David är som en svamp :tummenupp Jag trivs bäst i en svamp........

Men det stämmer kanske som du säger med ca 3 sek efter toppen per varv!

/Nitrous
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Jo det är den David. Han kan bättre om allt stämmer, Anderstorp var lite motigt för honom. Men det blir intressant att se, säkert kan han lära sig massor av flera andra och David är som en svamp :tummenupp Jag trivs bäst i en svamp........

Men det stämmer kanske som du säger med ca 3 sek efter toppen per varv!

/Nitrous

Självklart kommer han att lära sig en del, och det lär ju inte vara dåligt för utvecklingen.:tummenupp
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
"Svensken" David kraschade idag på träningen. Vet inte hur det gått för han. Steny gjorde en highsider och bröt nyckelbenet. Inget race imorn för honom.

Cällis i pole, Crazy Mike tvåa och Lundh trea. Haaland var snabbast i kvalet, men tappade lite på superpolen och startar fyra imorn.

Frågan är om det kommer att regna imorn?
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
"Svensken" David kraschade idag på träningen. Vet inte hur det gått för han. Steny gjorde en highsider och bröt nyckelbenet. Inget race imorn för honom.

Cällis i pole, Crazy Mike tvåa och Lundh trea. Haaland var snabbast i kvalet, men tappade lite på superpolen och startar fyra imorn.

Frågan är om det kommer att regna imorn?

Trist för Steny :(

David fick till 1.20.487 vilket blev att starta på 14:e plats. Tydligen hade han problem med chassieinställningarna och provade lite olika setups på kvalet, inget funkade enligt honom själv och då fick det bära eller brista vilket blev en highsider. Freddy lånade ut delar tydligen så hojen ska väl vara ihop snart igen.

Toppstriden blir intressant imorgon, känns som att det kan hända nästan vad som helst.

/Nitrous
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Trist för steny, hoppas det går vägen för backlund och även för david i sitt inhopp.

1. Crazy Mike
2. Hansson
3. Lundh
4. Papunen
 

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mantorp Park
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
verkar som att SVT's hemsida ligger nere pga överlast...
kan det va så att många är inne o kollar STCC?
 

moroder

www.sids.se
Gick med
29 May 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki LS 650 -97
Ingen mer som tycker kommenteringen är sjukt dålig? Spec. bisittaren verkar ju inte vara direkt insatt i det :confused: borde dom inte kunna hitta nån bättre med erfarenhet av rr, jämfört med dessa är ju eurosportkommentatorerna guld :tungan
 

Pålle

Nä, jag bara tittar lite.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Svedala
Hoj
Leksaker i garaget
David bjöd på en rykande show. Så går det när meken sätter däcket på fel håll, eller??
 

Bifogat

  • 20080518(001) (Medium).jpg
    20080518(001) (Medium).jpg
    94.1 KB · Visningar: 270
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top