Någon som vet var man kan titta på racet om man missade att titta idag på tv4+ ?
Lysande!Har lagt upp en torrent här: http://thepiratebay.org/tor/3700113/Pro_Superbile_Mantorp_20070520_SVT
Verkade gå bra utan meck även i lördags, kunde bara se honom vid bussen.Som alla vet så vann Jimmy, trots att jag inte kunde hjälpa till att mecka denna gången
Har lagt upp en torrent här: http://thepiratebay.org/tor/3700113/Pro_Superbile_Mantorp_20070520_SVT
Som alla vet så vann Jimmy, trots att jag inte kunde hjälpa till att mecka denna gången
Lysande!
Jag tankar och seedar tills fler fått ner den.
Verkade gå bra utan meck även i lördags, kunde bara se honom vid bussen.
Vet du varför han inte körde söndagens race?
Misstänker att han inte ville stanna kvar på banan till söndagen, har har ju regering och barn han också......
Sedan hade han redan bevisat, igen, att ingen rår på honom
Sant, men med tanke på hur pass överlägsen Jimmy var på lördagen, endast ett pass på nya sträckningen före racet, hade han såklart putsat sin tid och vunnit racet på söndagen också.Micke Lorentzon slog Jimmys tid från lördagen redan på söndagen.
Så han får nog ta o komma tillbaka om han vill bevisa att ingen rår på honom.
Lysande!
Jag tankar och seedar tills fler fått ner den.
Sant, men med tanke på hur pass överlägsen Jimmy var på lördagen, endast ett pass på nya sträckningen före racet, hade han såklart putsat sin tid och vunnit racet på söndagen också.
Kollade Jimmys tider från Knutstorp och det som imponerade mest var just jämnheten, det var inte ett snabbt varv utan inom samma sekund nästan varje varv.Håller helt klart med om att Jimmy hade putsat sin tid ytterligare om det behövts, det är dessutom en sak att sätta ETT snabbt varv och en helt annan att köra riktigt snabba tider ALLA varven......
Hur laddar man ner en torrent, vilken mjukvara krävs?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|