Tjenare jag täntke bara berätta för alla som har funderat över att skaffa sig probiker skydd som första grejjer att dom är klart värda priset.
Jag fick mina skydd idag (byxor,jacka,stövlar och handskar) och är skitnöjd!
Service var otrolig och grejjerna tycker jag enligt min åsikt jävligt bra kvalite med tanke på vad jag betalade för dom(ca 300euro).
Jag vill inte heller påstå att det är världens bästa grejjer, mina första mc skydd jag köper men har sätt efter sånna nu i vinter och beslöt mig för att köra tyska vägen så kommer jag lite billigare undan.
Fråga gärna om det är nått ni undrar över för jag funderade över en massa själv som jag inte fick svar på så jag köpte mina grejjer half som grisen i säcken.![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
Jag fick mina skydd idag (byxor,jacka,stövlar och handskar) och är skitnöjd!
Service var otrolig och grejjerna tycker jag enligt min åsikt jävligt bra kvalite med tanke på vad jag betalade för dom(ca 300euro).
Jag vill inte heller påstå att det är världens bästa grejjer, mina första mc skydd jag köper men har sätt efter sånna nu i vinter och beslöt mig för att köra tyska vägen så kommer jag lite billigare undan.
Fråga gärna om det är nått ni undrar över för jag funderade över en massa själv som jag inte fick svar på så jag köpte mina grejjer half som grisen i säcken.
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)