uzibabe
Ny medlem
Hej
Har en V70 årsmodell -00 och som senaste tiden börjat krångla vid start. Jag vrider om nyckeln och alla lampor lyser men inget händer dvs motorn startar inte. Får göra så flera gånger och inget händer. Idag höll jag inne nyckeln och då till slut startade den men var svårstartad. Efter detta började en kontrollampa lysa och kollade jag i instruktionsboken antydde den lampan att diagsnossystemet hade hittat något fel i motorn. Vad tror ni det här kan vara? Känns som att det kan bli en dyr historia![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
Har en V70 årsmodell -00 och som senaste tiden börjat krångla vid start. Jag vrider om nyckeln och alla lampor lyser men inget händer dvs motorn startar inte. Får göra så flera gånger och inget händer. Idag höll jag inne nyckeln och då till slut startade den men var svårstartad. Efter detta började en kontrollampa lysa och kollade jag i instruktionsboken antydde den lampan att diagsnossystemet hade hittat något fel i motorn. Vad tror ni det här kan vara? Känns som att det kan bli en dyr historia
![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)