Problem med armen "handen"

floodi

Sporthojsnörd
Hmm. har skadat högernäven , har fått en bula på handleden ,
och har ont i den när jag böjjer den , och när jag böjjer den så
knakar det och trycker som fan .

muskel inflammation ?
Har skottat magiskt mycket snö på jobbet , med spade o kastat snön åt helvete .

Du kommer säkert få en massa fina tips här men det bästa tipset är nog att gå till en doktor. De brukar kunna ge en aningen säkrare diagnos än experterna på SH. ( inte alltid men ganska ofta )

Lycka till! :tummenupp

Du kommer säkert få en massa fina tips här men det bästa tipset är nog att gå till en doktor. De brukar kunna ge en aningen säkrare diagnos än experterna på SH. ( inte alltid men ganska ofta )

Lycka till! :tummenupp

Ganglion ca 83,34% rätt ??

Som redan har påtalats så är det med största möjlighet Ganglion.
Bara köra på tills den spricker, sen tar det en stund innan den byggs upp igen. Jag har haft det i båda handlederna sedan yngre tonåren *hmm....* och lider inte så jäkla mycket av det numera förutom innan det är precis innan bristningsgränsen då det kan göra ont som satan.
Ibland råkar man slå till handleden mot något och den spricker, då blir det varmt på ovansidan av handen och det känns som att du har tryckt världens största finne. Bara det är ju en anledning till att INTE operera bort dem :D

Ganglion även kallad Bible Cyst. :mattias Finns ett snabbt sätt att kurera sig. En polare och en FET bok, ett bra alternativ är en bibel.

Men det kan svida lite :cdevil

[YOUTUBE-ID]aFK8pS2HVLY[/YOUTUBE-ID]

Ganglion även kallad Bible Cyst. :mattias Finns ett snabbt sätt att kurera sig. En polare och en FET bok, ett bra alternativ är en bibel.

Men det kan svida lite :cdevil

[YOUTUBE-ID]aFK8pS2HVLY[/YOUTUBE-ID]

Det är inte Ganglion , har ingen äcklig finne på handleden.......
utan typ hela handleden är svullen och det är en bula typ som i muskeln som sträcker sig ett par cm uppåt plus att när jag böjjer på handleden så stramar det som fan ända in till benet och en bit upp mot armbågen. och det gör ont när jag sitter o skriver tom på tagentbordet ,

köpte handledsskydd idag , iallafall :tummenupp

En bild säger mer än tusen ord. Jag tycker det låter som en överansträngning (inflamation). Känns handleden varm?

utan typ hela handleden är svullen och det är en bula typ som i muskeln som sträcker sig ett par cm uppåt plus att när jag böjjer på handleden så stramar det som fan ända in till benet och en bit upp mot armbågen. och det gör ont när jag sitter o skriver tom på tagentbordet ,

köpte handledsskydd idag , iallafall :tummenupp

Bara så du vet så kan man bli svullen i hela handleden utan problem, och det känns som du beskriver också. Men sen kanske det blir en "finne" på handleden...

Liknar mitt problem. Halkade i förra sommaren och stukade handleden ordentligt. (helt rätt, jag var inte nykter)
Nu har jag fått en bula på handleden i linje med lillfingret. Den är stenhård. Läkaren trodde på ligament/brosk bildning. Har fått det rönkat men där syns bara benskador och ej brosk. Är nu remiterad till handkiurg. Fortsättning följer.

utan typ hela handleden är svullen och det är en bula typ som i muskeln som sträcker sig ett par cm uppåt plus att när jag böjjer på handleden så stramar det som fan ända in till benet och en bit upp mot armbågen. och det gör ont när jag sitter o skriver tom på tagentbordet , köpte handledsskydd idag , iallafall :tummenupp

Testa bibeln ändå. Filma gärna!

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...