Min skåpbuss börjar gå mig på nerverna med sin klonkande framvagn. Fast det är inte ett klonkande som att det är en styrled som är slut eller dylikt utan det låter mer som ett dåligt gummi eller brusten fjäder, skitsvårt att förklara ljudet. Det låter lite om man står stilla och svänger och när man kör i upp till 60km/h, sen tänker man inte på det. Den känns inte speciellt glapp i framvagnen heller och styrningen känns ok.
Den är nybesiktigad och jag bad dem bända extra mycket för att se om de kunde hitta något men då lät den inte alls så här mycket som den låter nu.
Någon som har ett tips om vad det kan vara, vart jag ska börja kolla osv?
Fjädringen är väl inte helt 100% i övrigt då den har rullat snart 25 000 mil, det känns ganska mycket om man har hög fart över gupp osv men samtidigt så väger den 2,8 ton och har ett stort jävla skåp så jag räknar inte med limousinekänsla direkt...
Den är nybesiktigad och jag bad dem bända extra mycket för att se om de kunde hitta något men då lät den inte alls så här mycket som den låter nu.
Någon som har ett tips om vad det kan vara, vart jag ska börja kolla osv?
Fjädringen är väl inte helt 100% i övrigt då den har rullat snart 25 000 mil, det känns ganska mycket om man har hög fart över gupp osv men samtidigt så väger den 2,8 ton och har ett stort jävla skåp så jag räknar inte med limousinekänsla direkt...