Problem med nsr ???

KaX

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Linköping
Hoj
Honda NSR 125
tjena, jag köpte ett öppet filter och ett 140 munstycke. Sedan satte jag på allt men den gick dåligt så jag beställde ett större. medans jag väntar på att munstycket ska komma så satte jag på allt orginal, men då helt plötsligt så går den skit o blöddrar, har jag satt alla slangar rätt??? ska det sitta nån slang på dem jag pekar på`??
dsc0040vd3.jpg

spelar det någon roll vilket håll man sätter reedventilen ???
är det nån som vet något självklart fel snälla säg :) tack på förhand / Wille
 

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Ort
Vingåker
Hoj
Honda Nsr -98
kompisen testade öppet filter på sin orginal bestyckade nsr, den gick bra ett tag sedan gick den SKIT så vi dróg på orginal bruken o då gick den bra igen. Varför dra ur massa slangar o hålla på när du skulle byta filtret bara?:rolleyes:
 

KaX

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Linköping
Hoj
Honda NSR 125
!ante skrev:
2430892 kompisen testade öppet filter på sin orginal bestyckade nsr, den gick bra ett tag sedan gick den SKIT så vi dróg på orginal bruken o då gick den bra igen. Varför dra ur massa slangar o hålla på när du skulle byta filtret bara?:rolleyes:

okej,, men min går dåligt även när jag satt på orginalburken. För att jag skulle rengöra förgasaren !!
 

_Nille_

Eh? :F
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Nora
Hoj
KTM Duke II
KaX skrev:
2430882 tjena, jag köpte ett öppet filter och ett 140 munstycke. Sedan satte jag på allt men den gick dåligt så jag beställde ett större. medans jag väntar på att munstycket ska komma så satte jag på allt orginal, men då helt plötsligt så går den skit o blöddrar, har jag satt alla slangar rätt??? ska det sitta nån slang på dem jag pekar på`??
dsc0040vd3.jpg

spelar det någon roll vilket håll man sätter reedventilen ???
är det nån som vet något självklart fel snälla säg :) tack på förhand / Wille


Det ska väll bara sitta slangar som släpper ut bensin ur förgasaren om den blir överfull.. eller hur fan man nu ska säga.. Ändaå tänka på e oljeslangen.. :p
 

Saabmosare

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2005
Ort
Hemma
Hoj
Snabb
De kan väll inte vara så mycket att hålla reda på när man plockar isär så du inte vet om du tog lös en slang?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top