Jodå, jag har upp till nu gjort allt det här själv. Men ett beslut över mig, gjorde att hårdvaran som SH använder ska "delas" och därför gjordes ändringar nu istället av driftgubbarna istället för mig. Vi kommer upptäcka närmaste dagarna / veckan om det håller eller inte.
Jag har fått lovord att om det går för segt, så skall ny hårdvara in!
Ok, det går hyfsat nu igen.
Två andra saker.
Host-Host. kunna sudda länkar i "Mina sparade länkar" ?
och
Jag försöker strukturera bilder och texter och även korrigera när det gått på tok med text/stavning.
Inläggs editorn i detta nya tycker jag brutalsuger.
Kör man advanced för att editera ett inlägg man gjort så kolapsar hela strukturen och allt blir till ett bröt när man sparar. Går en jäkla massa onödig tid att fixa till igen.
Går man in med snabb för att editera ett inlägg man nyss gjort så går det inte att spara och backar man så försvinner det. "Satan - markera - Copy - avsluta - gå in i tråden - redigera - klistra in- Spara "hålla tummarna" - yippi det gick eller satan börja om igen"
Ladda upp en bild hamnar längst ner. Satan jag ville ju skriva lite text under bilden men det går inte att få in cursorn efter bilden. Ta tag i bilden och dra- plopp - hamnar högst upp- dra släpp hamnar mitt i texten........ plötsligt hamnar den rät och man kan få cursorn efter bilden. blir lätt irriterande om man har lite bilder.