Problem med skinnställ, tips?

mojja83

Guest
Enkel fråga då du verkar tillhöra de normalbegåvade på detta forum, vad är det som du stör dig på i mitt senaste inlägg: att han ska sy in sitt gamla skinnställ, att beg. ställ kan vara ofräscha eller att han kan kem tvätta den ??
:va:va:va
Jag är inte bitter utan en: Mean Motherfucker alt. Bad Ass Mother Fucker.

Du undrar hur någon kan få för sig att köpa ett begagnat skinnställ med en överlägsen attityd och passar även på att tala om att ni ers höghet aldrig skulle komma på tanken att göra det då det inte anses passa en man av er kaliber:hej

Resten av inlägget måste jag säga vara ganska hjälpsamt för att vara skrivet av er :fyllisar

Hur är det med smålänningarna kommer ni börja komma överens inom en snar framtid?

on/offroad

Bannad
Gick med
20 Jul 2008
Hoj
GIXER 1000
Jag köper gärna begagnat.

Bra då kan du få köpa mitt gamla välimpregnerade ställ, grannarna har klagat på doften & hotat med hälsovårdsnämnden, men nu slipper jag lämna in det som riskavfall på återvinningscentralen.
Då pass form eller skick inte verkar bekymra dig får du det o-sett för 1000 kr + frakt.
PM á adressen.

on/offroad

Bannad
Gick med
20 Jul 2008
Hoj
GIXER 1000
Du undrar hur någon kan få för sig att köpa ett begagnat skinnställ med en överlägsen attityd och passar även på att tala om att ni ers höghet aldrig skulle komma på tanken att göra det då det inte anses passa en man av er kaliber:hej

Resten av inlägget måste jag säga vara ganska hjälpsamt för att vara skrivet av er :fyllisar

Hur är det med smålänningarna kommer ni börja komma överens inom en snar framtid?

Småläningar är lömska men just nu har jag en hang up på skåningar - ena vedervärdiga typer.

Ps. Snyggt jobbat med att få fortkörningen avskriven- respekt. Men man behöver en Advokat för att ha en chans. Ds.

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Bra då kan du få köpa mitt gamla välimpregnerade ställ, grannarna har klagat på doften & hotat med hälsovårdsnämnden, men nu slipper jag lämna in det som riskavfall på återvinningscentralen.
Då pass form eller skick inte verkar bekymra dig får du det o-sett för 1000 kr + frakt.
PM á adressen.

Du får väl annonsera som alla andra först?
För övrigt verkar dina antijantetankar bara gälla dig själv.

Kryckan

Twintorsk!
Gick med
19 Nov 2007
Hoj
KTM SD990
Jag köpte ett osett Alpinestars helställ i storlek 48 för ett par dagar sedan.
Stället är som nytt och priset var klockrent.

Killen som sålde det var 180 lång och väge kring 70kg.

Jag är 174 och väger 75kg- stället sitter snortajt!!
Kommer bli tufft att få in ryggskyddet, men jag hoppas att det töjer sig lite och att jag kanske tappar ett par kilo! :D

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife