FettSnok
96% enligt läkaren
Oljebyten sker var 200:e mil, tätt för en långfärdshoj men långt för en supermotard. Allt är relativt. Man får ha lite koll helt enkelt... Har kört 500mil hittils i år med min och har väl inte behövt göra annat än byta olja.
Men ex. stiftbyte är ju lite meck (iofs görs inte det särskilt ofta heller). Ventilspelsjustering är verkstadsjobb då det kräver specialverktyg. Annars, inga konstigheter.
Skillnaden KTM950SM <-> Highland? Insprut!
KTM, närmre 200kg--buss..
Highland 166kg!
KTM, mer effekt men mindre vrid.
Ca..
Körde igår senast och konstaterade att jag ännu inte hittat ett tillfälle där jag
saknat drag i maskinen, aldrig har den tvekat eller känts tam
Men ex. stiftbyte är ju lite meck (iofs görs inte det särskilt ofta heller). Ventilspelsjustering är verkstadsjobb då det kräver specialverktyg. Annars, inga konstigheter.
Skillnaden KTM950SM <-> Highland? Insprut!
KTM, närmre 200kg--buss..
Highland 166kg!
KTM, mer effekt men mindre vrid.
Ca..
Körde igår senast och konstaterade att jag ännu inte hittat ett tillfälle där jag
saknat drag i maskinen, aldrig har den tvekat eller känts tam