Hej
Hade just en konversation med Lacnak gällande lägret i påskveckan 8-12 april. I skrivande stund "saknas" 20-30 ekipage för att det skall bli av.
Henrik N gjorde ett bra jobb när han promotade lägret under mässan, men det verkar inte givit något resultat ännu.
Vi som har planerat åka... några punkter för att vi skall lyckas.
*Arrangera samåkningslistor så alla känner att de kan åka dit för en rimlig penning.
*Lova klubbrace under minst två kvällar. Detta innebär att någon/några får ta på sig lite extra jobb. (Johnny skall inte behöva ta hela denna biten).
*bearbeta/promota för våra rejskompisar.
*skall vi kanske acceptera en gatgrupp och därmed få upp antalet.
Personligen överträffar detta upplägg som Johnny ger oss alla tidigare bud.
*3-4 timmars körning per dag
*Endast 120 mil till Most från Stockholm
*Billigt -450 Euro (Inga vägtullar i Tyskland/Tjeckien vad jag vet)
*Mitt i påskveckan. Endast resdagar ledigt från jobbet!
Synpunker?
Vilka skall dit? Vet att E Jorpes, M Mossberg, F Sörebo, S Philipson, S Dolk, J Hansen har intresse. Vidare också kankse D Alm, Nylund, Swedie (??) intresse.
Håll denna tråden till ämnet!!!
/Erik
Hade just en konversation med Lacnak gällande lägret i påskveckan 8-12 april. I skrivande stund "saknas" 20-30 ekipage för att det skall bli av.
Henrik N gjorde ett bra jobb när han promotade lägret under mässan, men det verkar inte givit något resultat ännu.
Vi som har planerat åka... några punkter för att vi skall lyckas.
*Arrangera samåkningslistor så alla känner att de kan åka dit för en rimlig penning.
*Lova klubbrace under minst två kvällar. Detta innebär att någon/några får ta på sig lite extra jobb. (Johnny skall inte behöva ta hela denna biten).
*bearbeta/promota för våra rejskompisar.
*skall vi kanske acceptera en gatgrupp och därmed få upp antalet.
Personligen överträffar detta upplägg som Johnny ger oss alla tidigare bud.
*3-4 timmars körning per dag
*Endast 120 mil till Most från Stockholm
*Billigt -450 Euro (Inga vägtullar i Tyskland/Tjeckien vad jag vet)
*Mitt i påskveckan. Endast resdagar ledigt från jobbet!
Synpunker?
Vilka skall dit? Vet att E Jorpes, M Mossberg, F Sörebo, S Philipson, S Dolk, J Hansen har intresse. Vidare också kankse D Alm, Nylund, Swedie (??) intresse.
Håll denna tråden till ämnet!!!
/Erik