Prosupermoto

larzaforreal

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2012
Hoj
KTM 525 EXC -06
Någon som vet vad det är för lallare som äger www.prosupermoto.se ?

Beställde ett par handskar där för tre veckor sen och har mailat och frågat om det öht någonsin kommer skickas några... Dock även det utan svar så..

Nån som vet nåt, eller beställt där tidigare?

Smirnoff

Sporthojsnörd
Gick med
23 Aug 2010
Hoj
CB1000RA TT600RE
Hoppas det löser sig. Modigt att beställa från en webshop som inte anger sitt organisationsnummer, ingen adress och endast en e-postadress som kontaktväg. Dessutom förbehåller de sig rätten att behålla dina pengar i 30 dagar efter att mottagit eventuella returer. Känns inte helt seriöst...

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Hej!

Det är jag som driver prosupermoto. Jag känner inte igen att jag har några obehandlade ordrar eller obesvarade mail jag inte känner till. Men jag har haft lite små strul med min mailserver tidigare så det skulle inte förvåna mig om felet ligger hos mig, även om det var länge sen det strulade sist.

larzaforreal. Kan du inte skicka mig ett PM med din mailadress och namn. Skulle gärna oxå vilja ha info om du beställde via webshopen eller om du skickat order via mail, så jag kan förhoppningsvis lokalisera problemet.

Tack på förhand!

larzaforreal

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2012
Hoj
KTM 525 EXC -06
Hej!

Det är jag som driver prosupermoto. Jag känner inte igen att jag har några obehandlade ordrar eller obesvarade mail jag inte känner till. Men jag har haft lite små strul med min mailserver tidigare så det skulle inte förvåna mig om felet ligger hos mig, även om det var länge sen det strulade sist.

larzaforreal. Kan du inte skicka mig ett PM med din mailadress och namn. Skulle gärna oxå vilja ha info om du beställde via webshopen eller om du skickat order via mail, så jag kan förhoppningsvis lokalisera problemet.

Tack på förhand!

Suveränt, då har det troligtvis strulat med mail-servern.

Du har PM!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...