Sitta på denna altanen och ta ett glas rött och lyssna när en Ducce 1098R lägger ett svart sträck ut ur kurvan !
Det är livskvalite
Jag är ledsen, men det där ser ut som en travbana. och är trav kul ? .............. njaaaaaaaaaaeeeeeeeeeeeeeeeee ?
Hahaha
What ever !!!! På grus sladdar det bättre
Tyckte det såg ut som en ovalbana typ Haha
bredställ med en sulki
på med lite grövre däck och bomba satan runt där
Haha Flattrack funkar ju med
Det här får mig att tänka på den BRF med tillhörande dagis på taket som klagade på trafiken på - Norra Stationsgatan i Stockholm!Det här får mig att tänka på ett gammalt avsnitt av Grannfejden där en familj med två barn flyttade till något ställe ute på landet / utanför stan. Först efter ett antal månader kom dom på att grannen som bodde 25 meter brevid hade laggård med kor, hästar och massa annat och mamma och pappa HATADE djur.
Ungefär samma skit här känns det som.
Tänk efter före är ett gott råd.
Detta var en bra tråd!
För att hjälpa ARC 2010 med deras framtida "bullerproblem" så förmodar jag att samtliga som skrivit i denna tråd använder original ljuddämpare när ni ska köra på deras bana?
Eller?
Ja om det avkrävs original ljudämp för att köra på ARC så kommer jag använda det.
Om inte så kör jag med det som av ARC godkänts vid det tillfället jag är där.
Verkar ju mer rätt väg att gå än att sitta och förmoda saker som han Ingen gör.
Alldeles riktigt Pysch, rätt tänkt men du vet att du svär i kyrkan nu va?
Helt otroligt! Fy fan...Precis det har jag råkat utför,investerat massor av pengar för att hålla lukt och ljud borta från grannen så tillden mildagrad att jag la av,,nu klagar dom på att sambons hästar låter för mycket när dom springer i hagen men det värsta är jag va skyldig som näringsidkare att anpassa näringen efter privata intressen.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|