Vilken bra idé
Kan man boka både för- och eftermiddag?
Åh, billigt. Man kanske skulle köra en sista gång trots allt... finns lite mönster kvar på utsidan av backdäcket iaf
Någon som är sugen på en plats i en transporter sthlm-gåsen-sthlm mot lite soppapengar?
Åh, billigt. Man kanske skulle köra en sista gång trots allt... finns lite mönster kvar på utsidan av backdäcket iaf
Någon som är sugen på en plats i en transporter sthlm-gåsen-sthlm mot lite soppapengar?
Jag är sugen, pratar vi fm eller em? Jag kör hojen dit till em passet om du inte åker... Svara här eller pm/Crille
Jag skulle ev vara sugen, tänkte du köra hela dagen eller?
Hade nog bara tänkt köra FM, fast jag upptäckte precis en riktigt fet skruv i bakdäcket på hojen nu när jag kom hem, så jag får överväga om jag verkligen ska åka. Hade varken budgeterat för en ny uppsättning däck eller en till bandag den här säsongen
Vad kör du för dimensioner på däck?
Insåg det sekunden efter att jag tryckte på post... hjärnan funkar lite sakta idagMao samma storlek som Sandfållan har på en drös beggade bakdäck
Jag ska dit på EM-passet har jag tänkt.
Samåker gärna med folk från Västerås-krokarna.
SGM, du ska dit va?
Hade nog bara tänkt köra FM, fast jag upptäckte precis en riktigt fet skruv i bakdäcket på hojen nu när jag kom hem, så jag får överväga om jag verkligen ska åka. Hade varken budgeterat för en ny uppsättning däck eller en till bandag den här säsongen
Jag är sjukt sugen men vet inte om jag får med mig någon. Jag är så grön man kan va och det där lät ju perfekt för en sån som mig!
Dock vill jag inte gärna kuska dit alldeles själv - det är ju trots allt en bit - och skulle vara roligare om man var ett par stycken.
Klart du ska pröva Banåkning =)
bara och boka heldag istället så kommer du ha sjukt kul
Jo jag är ju som jag sa sjukt sugen
Ska du köra för eller eftermiddag och hur tar du dig dit?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|