Provkörde en ZX10R idag

Wheelie84

No Wheelie no ride
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
CBR 954RR -02 "Såld" ZX10R blir nog nästa hoj.
Ja som rubriken säger..har sagts här på sporthoj att den ska vara så grym..och perfekt om man vill wheela. Har för mig nån sa att det skulle gå och göra powerwheelies i 200. Jag kunna då inte det iallfall. På 2:an gick den upp lätt..lite lättare än min 954. Men trodde det skulle gå ännu lättare. Och på 3an prova jag inte alltför mycket..men kändes inte som att det skulle gå iallfall...åkte bara nån mil. Så jag prova kanske för lite för och säga nått riktigt om den. Skön hoj för övrigt. Var inte så stor skildnad som jag trodde det skulle vara mellan den o min 954. Nu finns det ingen anledning och köpa en sån till nästa sommar. Åker på min nästa sommar också,och köper en 07a ZX10 när Kawa satt på ljuddämparen som dom har på 636:an 05. :yoparty

Bifogat

• LitenZX10.jpg
    LitenZX10.jpg
    128.4 KB · Visningar: 133
Last edited:

George

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Hoj
2012, Kawasaki Z1000
Körde en igår med akra och powercommander. Vilket monster, fick min att kännas som en Eu-moppe sen när jag åkte hem måste jag motvilligt erkänna. :(

Wheelie84

No Wheelie no ride
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
CBR 954RR -02 "Såld" ZX10R blir nog nästa hoj.
Hehe..denna hade också akra..det har min 954 också. 954:an är inte heller nån dålig hoj. Men kawan gick skönt. rått ljud i den! Skulle ha provat mer...=) kändes lätt på nå sätt..super bromsar. =)

George skrev:
Körde en igår med akra och powercommander. Vilket monster, fick min att kännas som en Eu-moppe sen när jag åkte hem måste jag motvilligt erkänna. :(

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024