Provkörning Ducati - ons 22/5 - Våffal i Sigtuna

Zqueedo

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2012
Hoj
För stunden hojlös
Hej allihopa!

Jag såg att en firma som heter K3 Desmocenter ska ha provkörning av Ducatihojar på Våfflan i Sigtuna nu på onsdag. Ganska rolig ide tycker jag som aldrig har suttit på en Ducce :). Är det några som skall åka dit? Man kan ju hoppas att de har en Panigale att testa :kär.

// Tommy

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Neeeej... Jag har massor av balla duccar jag vill pröva, är nyfiken på hur min lillebror sf 848 ter sig också...Men jag har onsdagen fullt upp med att fixa innan semestern på torsdag natt... :(

:huvet:huvet:brinnerup

Whiskey

Medlem
Gick med
23 Mar 2011
Hoj
Brittisk Trepip, Österikiskt äventyrsmonster
Skulle vara trevligt att prova hypern. Någon info om hur länge de håller på?

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Neeeej... Jag har massor av balla duccar jag vill pröva, är nyfiken på hur min lillebror sf 848 ter sig också...Men jag har onsdagen fullt upp med att fixa innan semestern på torsdag natt... :(

:huvet:huvet:brinnerup

Määähh, packa idag istället så åker vi dit!! Jag vill prova en monster jue! Ava hade bara titthojar inne.

Zqueedo

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2012
Hoj
För stunden hojlös
Jag vet inte hur länge de ska vara där men jag läste på FB att de är där från och med kl 17.00.

Zqueedo

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2012
Hoj
För stunden hojlös
Jag får se om jag kanske blir en Ducce ägare om man får blodad tand :) panigalen har jag nog inte råd med men drömma får man ju:) E också intresserad av 848an.. 1098an kan kanske vara lite för mkt horn i pannan för att pendla till jobbet med:) men de är grymma hojar

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Määähh, packa idag istället så åker vi dit!! Jag vill prova en monster jue! Ava hade bara titthojar inne.

Ska fan försöka hinna med det, dock är mitt bakdäck så slitet att corden är framme på ett ställe. :crash
Blir till att försöka göra det mesta förutom att packa då, så kan man packa på kvällen. Jag är ju kille så det blir en påse med tandborste och tandkräm och ett sexpack mellanöl ändå. Ska ju bara bort 1 vecka så! ;)

Zqueedo

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2012
Hoj
För stunden hojlös
Trodde inte jag skulle hinna åka dit men hann precis:) och där dök hon upp den röda Panigalen :D morr!

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum