Prulles älskling (tm supermotard)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
crmen skar så jag köpte mig en tm och nu har jag lite frågor.

1. går den att regga in som a1? den va vist enduro reggad.
2. nån som har spränskiss överkoplingen? hydralkolven och stöt stången ramla av igår :6surkart
3. Vart köper man ny kopling?
4. Koplingsschemma vart?

Fyfan va den går!! :tuttar

Gasres 1 2 3!
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
prulle skrev:
2280800 crmen skar så jag köpte mig en tm och nu har jag lite frågor.

1. går den att regga in som a1? den va vist enduro reggad.
2. nån som har spränskiss överkoplingen? hydralkolven och stöt stången ramla av igår :6surkart
3. Vart köper man ny kopling?
4. Koplingsschemma vart?

Fyfan va den går!! :tuttar

Gasres 1 2 3!
NICE :yoparty :yoparty :yoparty BILDER FFS :yoparty :yoparty

för att vara till lite hjälp iaf, den bör gå att regga in, finns trots allt flera som har det.

sen när du får in tekniken ännu bättre så gasreser den på fler växlar :yoparty :yoparty

BILDER :yoparty

nu förstår jag varför du inte kunde komma i lördags :hihi
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
-Rosen- skrev:
2280835 NICE :yoparty :yoparty :yoparty BILDER FFS :yoparty :yoparty

för att vara till lite hjälp iaf, den bör gå att regga in, finns trots allt flera som har det.

sen när du får in tekniken ännu bättre så gasreser den på fler växlar :yoparty :yoparty

BILDER :yoparty

nu förstår jag varför du inte kunde komma i lördags :hihi
Farsan har kammran så dett dröjer nog. Okej men jag har bara sett det i finland. Jaja löser enduro licens så länge och övar transport sträkor :rolleyes:

Min teknik just nu är att ligga över styret så den inte gasreser..

mm fick leda 130 kg crm i 2 mil... (tm:en väger 100 full tankad)
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
prulle skrev:
2280896 Farsan har kammran så dett dröjer nog. Okej men jag har bara sett det i finland. Jaja löser enduro licens så länge och övar transport sträkor :rolleyes:

Min teknik just nu är att ligga över styret så den inte gasreser..

mm fick leda 130 kg crm i 2 mil... (tm:en väger 100 full tankad)
ah okej, jo det är sant men det borde gå här också, det är väl en till på forumet som har en tm 125? som är reggad. hehe jag känner igen det från när hon var ostrypt :yoparty :yoparty

jo det är ganska så najs att ha en 125a som väger mindre än en eu moppe :yoparty :yoparty :yoparty
 

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Najs! Då får vi köra spåret på Åsätra! :yoparty
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
-Rosen- skrev:
2280947 ah okej, jo det är sant men det borde gå här också, det är väl en till på forumet som har en tm 125? som är reggad. hehe jag känner igen det från när hon var ostrypt :yoparty :yoparty

jo det är ganska så najs att ha en 125a som väger mindre än en eu moppe :yoparty :yoparty :yoparty
mm hk/kg är fan nästan 0.5! bättre än i en ferrari :D

Sjukt kul att köra. Har bästelt en hastighetsmätare nu iaf. http://www.lqt-racing.se/?step=2&section=2&prodid=11

tvålen skrev:
2281161 Najs! Då får vi köra spåret på Åsätra! :yoparty
Japp! Ansökt om medlemskap och enduro licens idag så. :yoparty.
 

Bifogat

  • Rund%20med%20tank.JPG
    Rund%20med%20tank.JPG
    24.2 KB · Visningar: 45

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
tvålen skrev:
2281172 Oh! Det är träning om 50 minuter. Jag ska dit! :yoparty
fyfan va sugen jag blev men jag vill inte köra igenom berga med enduro regat utan licens.. Desutom har jag sm fälgarna på nu :(
 

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
prulle skrev:
2281184 fyfan va sugen jag blev men jag vill inte köra igenom berga med enduro regat utan licens.. Desutom har jag sm fälgarna på nu :(
varför en ledsen smily isåfall???!

fan va coolt ja vill oxo ha!
men hu fick du råd till allt det!+
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Mr EmCom skrev:
2281327 varför en ledsen smily isåfall???!

fan va coolt ja vill oxo ha!
men hu fick du råd till allt det!+
Därför eftersom den är e regad vill jag hälst köra i skogen och specielt på en enduro träning :D

Va inte så dyrt 25500 gav jag för det. Fick låna 15000 av farsan med crmen som säkerhet. Resten hade jag.

Men det blir ett helvete att rega in den.

Ska ragga upp en kammra efter jag stekt kebaben
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
flexbert skrev:
2281351 Nice :p


Skar hondan igen? :S
Japp eller troligen en kolv ring hade legat och kört lungt 2 veckor i skåne eller hur rosen ;) Skulle köra om en traktor när jag låg i typ 140 så kommer jag precis om sen dör den.. Ända gången jag har varvat ur 6:an :va
 

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Den har 18" fälgar eller hur? köpt av en kille som heter robin kaarna eller något sånt?
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
prulle skrev:
2281362 Japp eller troligen en kolv ring hade legat och kört lungt 2 veckor i skåne eller hur rosen ;) Skulle köra om en traktor när jag låg i typ 140 så kommer jag precis om sen dör den.. Ända gången jag har varvat ur 6:an :va
hehe jo, speciellt omkörningen i S-kurvan precis utanför trelleborg :hihi
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Cyren skrev:
2281373 Den har 18" fälgar eller hur? köpt av en kille som heter robin kaarna eller något sånt?
Japp. Är det 18? förlkarar varför jag inte trode excell gjorde sm hjul :hihi

Känner du förra ägarn eller?

-Rosen- skrev:
2281383 hehe jo, speciellt omkörningen i S-kurvan precis utanför trelleborg :hihi
Life is a risk :hihi Gisa om det är kul att steka moppe fuckon nu eller :hihi
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
prulle skrev:
2281440 Japp. Är det 18? förlkarar varför jag inte trode excell gjorde sm hjul :hihi

Känner du förra ägarn eller?


Life is a risk :hihi Gisa om det är kul att steka moppe fuckon nu eller :hihi
jag är säker på att mina 17" är excel jag visste inte ens att det tillverkades 18" som framfälg :gnissla

hehe det är ens enda hobby nu, när man ser ett moppefucko så gazzar man lite, fan jag får ta och utmana någon på ett race och säga att det är en moppe med dragen plugg. det är trotsallt därför som vi har pergo rakan :lol (om du kommer ihåg så är det efter en av rondellerna den långa vägen som är helt tom med åker på ena sidan)
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
-Rosen- skrev:
2281454 jag är säker på att mina 17" är excel jag visste inte ens att det tillverkades 18" som framfälg :gnissla

hehe det är ens enda hobby nu, när man ser ett moppefucko så gazzar man lite, fan jag får ta och utmana någon på ett race och säga att det är en moppe med dragen plugg. det är trotsallt därför som vi har pergo rakan :lol (om du kommer ihåg så är det efter en av rondellerna den långa vägen som är helt tom med åker på ena sidan)
Hehe ok. Mjo moppe fuckorna utnämnde den först till 250 när jag va och tanka (fan va drygt utan stöd..) Sennare hörde jag nåra som sa att det va en moppe.. Efter att ha överlagt att slå ner dom sånöjde jag mig med att köra iväg med dom och hålla samma fart som dom (ca 4-5000 på 2:an) sen när rakan kom fick dom veta att dom levde.. Drog om byns staylade bmw. Han blev så sur så han trök gasen i botten och kom ändå inte om :hihi Annars kör jag lungt nu. Mjo jag minns den rakan där hoj försvan i horisonten :hihi
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
prulle skrev:
2281469 Hehe ok. Mjo moppe fuckorna utnämnde den först till 250 när jag va och tanka (fan va drygt utan stöd..) Sennare hörde jag nåra som sa att det va en moppe.. Efter att ha överlagt att slå ner dom sånöjde jag mig med att köra iväg med dom och hålla samma fart som dom (ca 4-5000 på 2:an) sen när rakan kom fick dom veta att dom levde.. Drog om byns staylade bmw. Han blev så sur så han trök gasen i botten och kom ändå inte om :hihi Annars kör jag lungt nu. Mjo jag minns den rakan där hoj försvan i horisonten :hihi
hehe okej :D jo sånt är alltid kul, jag kom på en riktigt fin väg att köra iförrgår när jag stack och badade, typ en hyffsat kurvig och snabb väg (70 om man är laglig :hihi ) med en vacker utsikt, där drar man alltid en massa moppefuckon som har badat. jo man har ju dragit dalas badass bil (probe). hehe pergorakan är najs, det är vårt mandoms prov att köra den på bakan här i stan :D
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top