Pshyco-Hoes och jealous guys

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Jo. Exakt varifrån vet jag inte. Sydeuropeisk, eller kanske persisk?

Hon var i alla fall väldigt vacker. :) Och pang på rödbetan fick en helt ny innebörd. :hihi

Du måste vara lite mer hård! Tjejer gillar hårdingar :hihi du skulle bestämt sagt..NEJ..hoj ska d vara !
Persiskor är vackra som satan.....förstår dilemmat med att ta hojen då!:yoparty

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Du måste vara lite mer hård! Tjejer gillar hårdingar :hihi du skulle bestämt sagt..NEJ..hoj ska d vara !
Persiskor är vackra som satan.....förstår dilemmat med att ta hojen då!:yoparty

Förutsättningen för en andra dejt var ju hoj. :tummenupp Kanske därför hon aldrig hörde av sig? :va

:hihi

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
När hon inte hittade dig i taxeringskalendern löste det sig självt... :D

Hehe, du sitter och på flashback ibland va? :)

Flashback.info skrev:
Lång historia kort -

Var ute för några veckor sedan och träffade en väldigt het brud. Vi bytte nummer och jag skickade ett sms dagen efter och frågade om vi skulle ses. Hon körde total radiotystnad, lite synd tänkte jag, men inte mer.

I helgen började hon helt plötsligt smsa och var hur flörtig som helst.
Idag dök det upp ett brev om att hon tagit en kreditupplysning på mig!

Hon vill ses, men nu är jag så paff att jag inte vet hur jag ska hantera det!

Tips??
:näsblod

*edit* kanske bäst att påpeka, är inte mitt inlägg från Flashback!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Seriöst, om någon beter sig på detta sätt på måste det ju gå att polisanmäla...

Men vad ska jag säga då, tycker du?
Det finns ju inga bevis, direkt. Och jag kan ju inte komma dragandes nu med något som hände för 3 år sedan. Han har ju inte "ofredat" mig nu, genom att fråga om jag ville bo med honom Även om det var en korkad fråga.... :näsblod

tEKLa

- Mrs Magniffen
Gick med
6 Jul 2009
Hoj
Såld!
Efter att läst detta förstår jag Din rädsla för den motsatta könet...

Jag övervägde celibat efter att haft en studiekamrat när jag pluggade vid universitetet som uppenbarligen gick igång på att ringa min mobil och lämna detaljerade meddelande om den senaste erövringen. Han hade även en pakt med en killpolare som var gift. De två raggade upp småtjejer för avancerade trekanter, och givetvis fick jag alla detaljerna via mitt mobilsvar. De härjade ordentligt nere i Visby under brat-veckorna.... Easy jaktmarker som han sa...

OM jag vid något tillfälle svarade i mobilen och han fick möjligheten att försöka personligen informera mig om sina heta sexeskapader, så tog det inte lång tid innan han behövde avsluta samtalet för att som han själv sa "ta hand om lillgrabben"..... :zpy

ÄCKEL :mad:

PSYCHO :fakta

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Jag övervägde celibat efter att haft en studiekamrat när jag pluggade vid universitetet som uppenbarligen gick igång på att ringa min mobil och lämna detaljerade meddelande om den senaste erövringen. Han hade även en pakt med en killpolare som var gift. De två raggade upp småtjejer för avancerade trekanter, och givetvis fick jag alla detaljerna via mitt mobilsvar. De härjade ordentligt nere i Visby under brat-veckorna.... Easy jaktmarker som han sa...

OM jag vid något tillfälle svarade i mobilen och han fick möjligheten att försöka personligen informera mig om sina heta sexeskapader, så tog det inte lång tid innan han behövde avsluta samtalet för att som han själv sa "ta hand om lillgrabben"..... :zpy

Sicken fjant! :dummer:lol
Tycker nästan synd om honom att ha ett sådant enormt bekräftelsebehov (trogligen var har olykligt kär i dig och desperat av att få uppmärksamhet och bli sedd utav dej, vilket han verkligen också lyckades med, men då knappast ur en positiv synvinkel) :crash

Det hela är ju bara så sjukt patetisk att han kände behov att berätta detaljerat om sina senaste offer på din mobil, det är ju nästan så man vill höra ett sådant meddelande bara för att.. :D

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR

haha, han kunde ju lika gärna ringt och flåsat:dummer
Men någonting säger mig att han säkert kom på en massa för att, på ett misslyckat sätt, imponera på dig. Kanske hade något drag av mytomani?

Vilken kille hur som helst:banana:rolleyes:

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen

Du har aldrig funderat på om han kanske drev med dig och roades av att se dina reaktioner?

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin