PSI Scandinavia

Hyssna

Ny medlem
Gick med
29 May 2010
Hoj
07 CBR 1000 RR
Då har man vart och tagit alla mått och gått igenom designen på mitt nya ställ!:yoparty Nu är det bara några sega veckor till det kan levereras, kan dröja 6-8 veckor.:huvet
Man kan designa det nästan precis hur man vill och det blir perfekt passform. Tycker de flesta ställ jag provat sitter för tight på nåt ställe och för slappt någon annanstans!
Kontakten med dem har varit väldigt bra ända ifrån det första mailet till det att jag var nere och tog måtten. Ska man handla ett nytt ställ så kan jag verkligen rekommendera dem!

/Gustav

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Magnus som har det är grym.

Om ni ska handla får ni gärna kontakta mig så stöttar ni mig och min satsning :)
kan ev lösa lite rabatt.

// Linus @ Tapper Racing

edit: jag väntar oxå på mitt. 2 veckor kvar eller nåt :gnissla

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
får fråga hur mkt ett måttsytt ställ kostar?

Nalken

Gick med
10 Mar 2003
Hoj
CRF 450
Jag har precis fått hem mitt PSI-ställ och det är det bästa ställ jag någonsin tummat på.
Det känns väldigt robust och rörligt. Jag har för den delen inte standardutseende på min kropp och har aldrig haft något ställ som suttit riktigt bra på mig men detta är skinnställshimmeln dessutom orkar jag dessutom köra längre med detta ställ, skräddarsytt PSI rockar!

BoBGunnar

Turn and burn
Gick med
18 Sep 2008
Hoj
Just nu:Gixxer 1000 k7
får fråga hur mkt ett måttsytt ställ kostar?

Helställen ligger mellan 12-20 tusen. Sedan så får man ju lägga till lite om man vill ha egen text osv.

Ska själv ner någon dag o beställa. Håller med Gustav om att dom är helt suveräna att ha att göra med. :tummenupp

Memell

Sic Semper Tyrannis
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
YZF 600 -97
Har också ett ställ från PSI och är verkligen helnöjd. Överlägset bästa ställ jag någonsin haft.

Såg förresten att även Sharkspeed erbjuder måttsydda ställ, fast till en lägre peng. Någon som testat dessa?

Hyssna

Ny medlem
Gick med
29 May 2010
Hoj
07 CBR 1000 RR
Helställen ligger mellan 12-20 tusen. Sedan så får man ju lägga till lite om man vill ha egen text osv.

Ska själv ner någon dag o beställa. Håller med Gustav om att dom är helt suveräna att ha att göra med. :tummenupp

Jag har nog aldrig blivit bättre bemött någonstans faktist!

Har kollat lite på ett Arlen Ness ställ och det kostar nästan lika mycket men det sitter inte riktigt perfekt någonstans! Det här blir grymt samt att det blir i egna färger jag valt. Att de färgerna matchar hojen jag precis skaffat gör absolut inget!

/Gustav

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Som sagt, ni får gärna hälsa från mig när ni beställer. Min sponsordeal ger mig ännu bättre rabatt nästa år ju fler som kan nämna mitt namn vid beställning. :)

/ Linus Tapper

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...