Det här är ett äkta psykologitest...
Det är en berättelse om en kvinna. När hon var på sin egen mors begravning mötte hon en kille som hon inte kände sedan förut. Hon tyckte att den här killen var helt underbar. Han var så mycket hennes drömkille att hon blev kär i honom men frågade aldrig efter hans nummer och kunde inte hitta honom. Några dagar senare
dödade kvinnan sin egen syster.
Fråga: Vad var hennes motiv för att döda sin egen syster?
Fundera noga på detta en stund innan du bläddrar ner.
FUSKA INTE!!
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>>Fuska inte, tänk....
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Svar: Hon hoppades att killen skulla dyka upp på begravningen igen.
Om du svarade rätt på detta, så tänker du som en psykopat.
Det här testet konstruerades av en berömd amerikansk psykolog för att testa om en person har samma mentalitet som en mördare. Många arresterade seriemördare gjorde detta test och svarade korrekt.
Om du inte svarade rätt - bra för dig.
Om dina vänner får jackpot på frågan så föreslår jag att du håller ett visst avstånd.
Om du svarade rätt, låt mig veta det i så fall tänker jag bara vara extra trevlig mot dig från och med nu...
Det är en berättelse om en kvinna. När hon var på sin egen mors begravning mötte hon en kille som hon inte kände sedan förut. Hon tyckte att den här killen var helt underbar. Han var så mycket hennes drömkille att hon blev kär i honom men frågade aldrig efter hans nummer och kunde inte hitta honom. Några dagar senare
dödade kvinnan sin egen syster.
Fråga: Vad var hennes motiv för att döda sin egen syster?
Fundera noga på detta en stund innan du bläddrar ner.
FUSKA INTE!!
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>>Fuska inte, tänk....
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Svar: Hon hoppades att killen skulla dyka upp på begravningen igen.
Om du svarade rätt på detta, så tänker du som en psykopat.
Det här testet konstruerades av en berömd amerikansk psykolog för att testa om en person har samma mentalitet som en mördare. Många arresterade seriemördare gjorde detta test och svarade korrekt.
Om du inte svarade rätt - bra för dig.
Om dina vänner får jackpot på frågan så föreslår jag att du håller ett visst avstånd.
Om du svarade rätt, låt mig veta det i så fall tänker jag bara vara extra trevlig mot dig från och med nu...