Rätt forum?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Är du intresserad att köra en tur eller vill du bara passa på och vara negativ och påpeka brister hos alla andra än dig själv. /Förutfattad mening baserad på hur och när du typiskt uttrycker en åsikt...

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Är du intresserad att köra en tur eller vill du bara passa på och vara negativ och påpeka brister hos alla andra än dig själv. /Förutfattad mening baserad på hur och när du typiskt uttrycker en åsikt...
Ha ha, skojar du?!

:rofl :3freak

Jag ställer en uppriktigt menad fråga om var på sporthoj.com man letar efter andra att ta en tur med. Med tanke på vädret och årstiden är det påfallande få förslag här i Stockholm. Vilket bemötande; sovit ruset av dig i ett dike?

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Alla som vill samåka har klumpat ihop sig i separata egna trådar efter tycke och smak. Typ som "Långsam åkning i sthlm", "åkning för oss med blåa motorcyklar" osv.
Själv tycker jag att det inte har blivit sommar än och avvaktar med hojåkning, kanske finns det flera som mig?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Ha ha, skojar du?!

:rofl :3freak

Jag ställer en uppriktigt menad fråga om var på sporthoj.com man letar efter andra att ta en tur med. Med tanke på vädret och årstiden är det påfallande få förslag här i Stockholm. Vilket bemötande; sovit ruset av dig i ett dike?
Kör du ens MC på riktigt? (spinner vidare i diket)

Din öppningsfråga är liksom skum, söker du någon att köra med kanske du bör skriva det istället för att fråga "Rätt forum?".

Tror nog att "klubbforumen" t.ex Stockholmsforumet norpar en hel del av de som aktivt kör i Stockholm.

Så kika där.

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Din öppningsfråga är liksom skum, söker du någon att köra med kanske du bör skriva det istället för att fråga "Rätt forum?".
Skum? Jag sökte ingen att köra med idag. Undrade om det här var rätt forum och var förvånad att se så få trådar om Stockholm; när vädret är så fenomenalt.

Swedie skrev:
Tror nog att "klubbforumen" t.ex Stockholmsforumet norpar en hel del av de som aktivt kör i Stockholm.

Så kika där.
Det svar jag letade efter. Tack! :tomten

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...