Richo
Ny medlem
- Gick med
- 29 Jun 2004
- Hoj
- GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Köp prylarna var du vill men att som en råtta bara knalla in hos en svensk handlare och låtsas vara intresserad bara för att hitta rätt är lågt och väldigt kortsiktigt.
Har man inte råd skaffar man en billigare hobby som det skrivs här på SH så ofta.
OJ! Jag trodde inte du kunde svara på mina inlägg eftersom du inte gjorde det i en annan tråd trots påtryckningar under ett par månader... say no more.
Jag förstår vad "ni" menar självklart men ser inte rimligheten trots allt.
Kanske jag "borde" en annan "hobby" egentligen men det är ju så förbaskat roligt att köra hoj.
Som jag sa lite tidigare så är en av mina utrustningar köpta för 15k istället för 40k.
Jag är väl en "råtta" som du säger för jag tror oavsett hobby så betalar jag inte mer än det dubbla jag vet att jag kan få det någon annanstans.
Kul att DU har råd att slänga ut 25k extra för att stödja en svensk ÅF när du köper skyddsutrustning.
Om du läser tidigare inlägg i andra trådar jag gjort i detta ämnet så inser du att även jag ger ÅF i sverige en chans att möta upp när prisbilden i MITT tycker är orimlig. En del gör det och är sugna på att sälja. Andra ger mig fulfingret. So what.