Rättstvister

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Ravetrancer skrev:
Sa ju till dig att inte köpa CRT, du skulle köpt min projje och hade kollat på film ikväll utan problems.

Till saken då, funkar inte konsument, så hoppas jag att du bryter benen av honom. En sån blåsning skulle jag aldrig tolerera.

Lycka till!!!!

//R
Nä, jag är frälst på CRT ändå :tungan

Men tack vare all peppning jag fått från olika håll så kommer jag definitivt inte ge mig den här gången innan det ordat upp sig. Jag är alldeles för ofta alltför "snäll" av mig. Men inte den här gången :mad:

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
sgtpepper skrev:
Konsumentverket.. hjälpa en att luras, vanlig person, rabbla, busted... ehh? :kocko

Jag må vara trött, men jag fattar inte ett jota av vad du svamlar om i detta inlägg.. Har du rökt på eller är du 12 år, eller bägge delarna?

hehe, sorry var också ganska så trött när jag skrev det. kom bara med min vilda fantasi. Men det hade ju nog funkat, men konsumenverket hade aldrig gått med på det skulle jag tro.

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Ravetrancer skrev:
Till saken då, funkar inte konsument, så hoppas jag att du bryter benen av honom. En sån blåsning skulle jag aldrig tolerera.

Lycka till!!!!

//R
Får väl bli den gammla vanliga 20-30 hårda bikers med SH-tröjjor, baseboll trä o tomte masker :tomten

lee

-
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Apostlahäst modell gammal
Varför köper man en ej fungerande projektor om man inte är kunnig nog själv att avgöra vad felet består i? Kan man inget får man köpa nytt av företag, så man har garanti. Det kommer alltid finnas folk som luras. Även om du får tillbaka pengarna utan domstolsinblandning så har du lagt ned en hel tid helt i onödan.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
lee skrev:
Varför köper man en ej fungerande projektor om man inte är kunnig nog själv att avgöra vad felet består i? Kan man inget får man köpa nytt av företag, så man har garanti. Det kommer alltid finnas folk som luras. Även om du får tillbaka pengarna utan domstolsinblandning så har du lagt ned en hel tid helt i onödan.
Berätta nåt nytt...

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife