Rättvisa är skipad

Jonny

Varför???
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
R1
Nova skrev:
Ingen har rätt att döda någon. :huvet

Ni som är för dödsstraff kan gå till doktorn o göra en ordentlig hjärnröntgen! :kocko
Tycker inte det é fel me dödsstraff mot en pedofil........De ska ha det de

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Jag vet inte vad jag ska säga...

Om du kör på bakhjulet i 100 km/h å råker köra på nån.. å nån slår ihjäl dig.. då är det väl rätt åt dig.. antar jag?

Smurfer

Filosofie kandidat
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
KTM
Nova skrev:
Ingen har rätt att döda någon. :huvet

Ni som är för dödsstraff kan gå till doktorn o göra en ordentlig hjärnröntgen! :kocko

Så om din dotter i 5 års åldern blivit våldtagen o spräckt och inte kan få barn i framtiden pga av pedofil aset så hade du gladeligen accepterat att han får sitta inne i 5-7 år för att senare släppas fri på gatan så han kan förstöra livet för andras familjer?? :kocko

Nova

Back from California
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Kawasaki ZX9R-00 med Gianelli
JonnyN skrev:
Tycker inte det é fel me dödsstraff mot en pedofil........De ska ha det de

Vem bestämmer över en annan människas liv? :dummer

Tycker det är förjävligt med pedofiler jag också givetvis! :fatta!

Nova

Back from California
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
KickAss_Prod´s skrev:
Så om din dotter i 5 års åldern blivit våldtagen o spräckt och inte kan få barn i framtiden pga av pedofil aset så hade du gladeligen accepterat att han får sitta inne i 5-7 år för att senare släppas fri på gatan så han kan förstöra livet för andras familjer?? :kocko

Se objektivt på saken din idiot! :kocko

Det är väl ingen som vet hur man skulle reagera om den egna familjen blev drabbad?

Jonny

Varför???
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
R1
Nova skrev:
Vem bestämmer över en annan människas liv? :dummer

Tycker det är förjävligt med pedofiler jag också givetvis! :fatta!
Jag lovar dig om att någon hade våldtagit min dotter så hade jag bestämmt att han skulle dö

Smurfer

Filosofie kandidat
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
KTM
Nova skrev:
Se objektivt på saken din idiot! :kocko

Det är väl ingen som vet hur man skulle reagera om den egna familjen blev drabbad?

Du säger ju det själv! Det är just dom personerna som drabbas inte dom som står utanför pucko :kocko :
Hjärnröntgen :rolleyes:

Nova

Back from California
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
KickAss_Prod´s skrev:
Du säger ju det själv! Det är just dom personerna som drabbas inte dom som står utanför pucko :kocko :
Hjärnröntgen :rolleyes:

Alldeles för iq befriat för att svara på :FU

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
VTR 1000 Firestorm
Är nog ganska normalt att man vill ta ihjäl den som gör så mot ens barn,tror jag skulle göra likadant själv.
sen om det är rätt o fel d vet jag inte.
En sak vet jag det är att fängelse straffen såna där personer får i sverige är alldeles för korta,sen ska det vara obligatoriskt att dom skär av både stake o bollar vid pedofil brott.

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
KickAss_Prod´s skrev:
Håller absolut med där!!
Alla hans offer kommer ha men för livet, fysiskt/psykisk! och vad får killen flr detta? ..troligen inte änns "5-7år" skulle tippa på 2-4år :mad: :kocko

Min åsikt är igentligen att döden inte är ett tillräckligt straff! ...någon form av tortyr eller åt minstånde livstid(inte 10år som i svergie utan fängelse tills den dömde dör av ålder) :fakta

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
JonnyN skrev:
Jag lovar dig om att någon hade våldtagit min dotter så hade jag bestämmt att han skulle dö

Right on!

Läste en dikt på/berättelse på www.snyggast.com förut, en alkis körde ihjäl en liten grabb, han satt fast mot ett träd med bilen mot bröstet.
Alkisen fick 2 år, pappan väntade på hämden...
Bara ett exempel.

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
kajlyl skrev:
Håller absolut med där!!
Alla hans offer kommer ha men för livet, fysiskt/psykisk! och vad får killen flr detta? ..troligen inte änns "5-7år" skulle tippa på 2-4år :mad: :kocko

Min åsikt är igentligen att döden inte är ett tillräckligt straff! ...någon form av tortyr eller åt minstånde livstid(inte 10år som i svergie utan fängelse tills den dömde dör av ålder) :fakta

Tortyr kostar pengar, men jag skulle nog ställa upp frivilligt... döden e iaf gratis.. :banana

Smurfer

Filosofie kandidat
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
KTM
Nova skrev:
Alldeles för iq befriat för att svara på :FU

Men din lilla pissmyra, är du helt jävla väck lr??
Du säger emot dig själv..men du kanske inte fattar det?
Ta o läs igenom dina inlägg så kanske d går upp för dig, ipstein!

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
#2 skrev:
"Senast den drygt 50-årige mannen sågs i livet var i torsdags, efter det upphör spåren och 15 poliser arbetar nu med mordutredningen"

FEMTON STYCKEN!!!!

Detta går våra skattepengar till!! :mad:
Vaddå våra?

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Intressant att folk blandar ihop dödstraff med medborgargarden. Dödstraff tror jag aldrig man kan argumentera för, iallfall inte jag, men någon gång emellanåt, med rätt förutsättningar, så skall jag inte argumentera mot medborgargarden. Detta är ett av de tillfällena.

Så otroligt rätt gjort.

200+

Ny maskin
Gick med
24 Aug 2003
Hoj
BMW F650GS Dakar 2001, Triumph Sprint Sport 900
t-rex skrev:
Intressant att folk blandar ihop dödstraff med medborgargarden. Dödstraff tror jag aldrig man kan argumentera för, iallfall inte jag, men någon gång emellanåt, med rätt förutsättningar, så skall jag inte argumentera mot medborgargarden. Detta är ett av de tillfällena.

Så otroligt rätt gjort.
:fakta

Proskin

Gick med
21 Aug 2003
Hoj
R1 - Rmz450
t-rex skrev:

Så otroligt rätt gjort.
:fakta

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife