Tycker inte det é fel me dödsstraff mot en pedofil........De ska ha det deNova skrev:Ingen har rätt att döda någon.![]()
Ni som är för dödsstraff kan gå till doktorn o göra en ordentlig hjärnröntgen! :kocko
Tycker inte det é fel me dödsstraff mot en pedofil........De ska ha det deNova skrev:Ingen har rätt att döda någon.![]()
Ni som är för dödsstraff kan gå till doktorn o göra en ordentlig hjärnröntgen! :kocko
Nova skrev:Ingen har rätt att döda någon.![]()
JonnyN skrev:Tycker inte det é fel me dödsstraff mot en pedofil........De ska ha det de
KickAss_Prod´s skrev:Så om din dotter i 5 års åldern blivit våldtagen o spräckt och inte kan få barn i framtiden pga av pedofil aset så hade du gladeligen accepterat att han får sitta inne i 5-7 år för att senare släppas fri på gatan så han kan förstöra livet för andras familjer?? :kocko
Jag lovar dig om att någon hade våldtagit min dotter så hade jag bestämmt att han skulle döNova skrev:Vem bestämmer över en annan människas liv?![]()
Tycker det är förjävligt med pedofiler jag också givetvis!![]()
Nova skrev:Se objektivt på saken din idiot! :kocko
Det är väl ingen som vet hur man skulle reagera om den egna familjen blev drabbad?
KickAss_Prod´s skrev:Du säger ju det själv! Det är just dom personerna som drabbas inte dom som står utanför pucko :kocko :
Hjärnröntgen![]()
JonnyN skrev:Jag lovar dig om att någon hade våldtagit min dotter så hade jag bestämmt att han skulle dö
Håller absolut med där!!KickAss_Prod´s skrev:Så om din dotter i 5 års åldern blivit våldtagen o spräckt och inte kan få barn i framtiden pga av pedofil aset så hade du gladeligen accepterat att han får sitta inne i 5-7 år för att senare släppas fri på gatan så han kan förstöra livet för andras familjer?? :kocko
JonnyN skrev:Jag lovar dig om att någon hade våldtagit min dotter så hade jag bestämmt att han skulle dö
kajlyl skrev:Håller absolut med där!!
Alla hans offer kommer ha men för livet, fysiskt/psykisk! och vad får killen flr detta? ..troligen inte änns "5-7år" skulle tippa på 2-4år:kocko
Min åsikt är igentligen att döden inte är ett tillräckligt straff! ...någon form av tortyr eller åt minstånde livstid(inte 10år som i svergie utan fängelse tills den dömde dör av ålder)![]()
Kan man oxå göraNova skrev:Skär hellre av ballen på gubbfan![]()
Nova skrev:Alldeles för iq befriat för att svara på![]()
Nova skrev:Skär hellre av ballen på gubbfan![]()
Vaddå våra?#2 skrev:"Senast den drygt 50-årige mannen sågs i livet var i torsdags, efter det upphör spåren och 15 poliser arbetar nu med mordutredningen"
FEMTON STYCKEN!!!!
Detta går våra skattepengar till!!![]()
t-rex skrev:Intressant att folk blandar ihop dödstraff med medborgargarden. Dödstraff tror jag aldrig man kan argumentera för, iallfall inte jag, men någon gång emellanåt, med rätt förutsättningar, så skall jag inte argumentera mot medborgargarden. Detta är ett av de tillfällena.
Så otroligt rätt gjort.
t-rex skrev:Intressant att folk blandar ihop dödstraff med medborgargarden. Dödstraff tror jag aldrig man kan argumentera för, iallfall inte jag, men någon gång emellanåt, med rätt förutsättningar, så skall jag inte argumentera mot medborgargarden. Detta är ett av de tillfällena.
Så otroligt rätt gjort.
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!