Rättvisa är skipad

Mingves

Guest
Läste nån stans att det inte går att omvända en pedofil, det är som att få en hetro kille att bli gay bara för att man säger han skall vara det. Det psykologerna gör är att försöka få peddona att förstå att det de håller på med är fel.
Känns otäckt att veta att de alltid kommer ha känslor för barn även om de är behandlade. Läskigt.

///m

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Mingves skrev:
Läste nån stans att det inte går att omvända en pedofil, det är som att få en hetro kille att bli gay bara för att man säger han skall vara det. Det psykologerna gör är att försöka få peddona att förstå att det de håller på med är fel.
Känns otäckt att veta att de alltid kommer ha känslor för barn även om de är behandlade. Läskigt.

///m
Lite OT.. men vid ett tillfälle var det en homosexuell kille som värkligen inte ville vara det, men han tände helt enkelt på killar och inte tjejer :(

Så han gick till en shrink och igenom lång tids chockterapi och andra mindre trevliga behandlingar så lyckades de "bota" honom...

Fattar dock din poäng, han har gjort det en gång och kommer troligen fortsätta när han kommer ut! ...de borde få som i staterna, en 200-300år fängelsestraff.. har dem då tur o med lite gotyt uppförande kan de få komma ut efter halva :D

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
t-rex skrev:
Intressant att folk blandar ihop dödstraff med medborgargarden. Dödstraff tror jag aldrig man kan argumentera för, iallfall inte jag, men någon gång emellanåt, med rätt förutsättningar, så skall jag inte argumentera mot medborgargarden. Detta är ett av de tillfällena.

Så otroligt rätt gjort.
Du har blandat ihop begreppen.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
kajlyl skrev:
Lite OT.. men vid ett tillfälle var det en homosexuell kille som värkligen inte ville vara det, men han tände helt enkelt på killar och inte tjejer :(

Så han gick till en shrink och igenom lång tids chockterapi och andra mindre trevliga behandlingar så lyckades de "bota" honom...

Fattar dock din poäng, han har gjort det en gång och kommer troligen fortsätta när han kommer ut! ...de borde få som i staterna, en 200-300år fängelsestraff.. har dem då tur o med lite gotyt uppförande kan de få komma ut efter halva :D
Haha, vilket roligt inlägg :D

Per_svall

Asfalt är hårt
Gick med
20 Jun 2003
Hoj
Superduke -07
Inför tvångskastrering, låt dom sen själv bli våldtagen ett par ggr. Sen in i finkan!!!!!
:mad:

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Holger skrev:
bra ide,synd att finkan kostar så mycket pengar...
Jo där finns pengar att spara!!
gå till baka till gammalt bröd och regn vatten. 4 m2 klarar de väl sig på... o.s.v....

svenska fängelsen är en dröm för t.ex. ryssar, de åker hit begår några brott och skiter blankt i om de åker fast..

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
VTR 1000 Firestorm
kajlyl skrev:
Jo där finns pengar att spara!!
gå till baka till gammalt bröd och regn vatten. 4 m2 klarar de väl sig på... o.s.v....

svenska fängelsen är en dröm för t.ex. ryssar, de åker hit begår några brott och skiter blankt i om de åker fast..

ja tyvärr är det ju så att om man har det illa blir man än vinnare hur än det går när man gör brott i sverige....

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Lynchmobbar och medborgargarden är ruskigt farligt och inget jag anser vara önskvärt i ett samhälle. Anledningen är ju bla. att det inte finns någon som helst möjlighet att hantera krafterna i en lynchmobb och då kan fel personer råka ut för mobbens hat/våld.
Jag vill inte ha några pedofiler heller och att inte vara för mördaren i det här fallet gör inte att man tycker pedofili är rätt, bara så att vissa inte drar förhastade slutsatser.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
kajlyl skrev:
Lyssna nu på farbror! Bingo är en gammal vis man ;)
JAg är ditt ljus i ditt vintriga och andliga mörker. Lyssna och håll käft :D

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Goodstuff skrev:
Då får du lyssna själv angående den "omvända bögen" historien. :mattias
lyssna o lyssna... historian är så sann den kan bli... först tände han inte på tjejer, efter behandling gjorde han det...
Jag påstår dock inte att homosexuallitet är en sjukdom, en skicklig shrink med fria händer skulle nog kunna göra dig till en mördare på några år ;)

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Goodstuff skrev:
Då får du lyssna själv angående den "omvända bögen" historien. :mattias
Den skrattar jag fortfarande åt :D

Shockterapi, jojo, jag tackar.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
kajlyl skrev:
lyssna o lyssna... historian är så sann den kan bli... först tände han inte på tjejer, efter behandling gjorde han det...
Jag påstår dock inte att homosexuallitet är en sjukdom, en skicklig shrink med fria händer skulle nog kunna göra dig till en mördare på några år ;)

Hördududu, ett sånt påstående BÖR komma med en källhänvisning, till och med på SH.......

@Bingo, du har blandat ihop denna tråden med gudstråden. Här tar vi livet av jordens avskum!

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
kajlyl skrev:
:D :D :D

Det behövs ingen "shrink" för att göra folk till mördare. Däremot kan ingen "shrink" "bota" homosexuallitet.

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
t-rex skrev:
Hördududu, ett sånt påstående BÖR komma med en källhänvisning, till och med på SH.......

@Bingo, du har blandat ihop denna tråden med gudstråden. Här tar vi livet av jordens avskum!
Stod i Psykologi B boken... kan kolla upp det nogrannare i mitten av januari ;)

Man kan förändra människor grovt mycket, att denna killen själv ville det gjorde ju saken bara lättare :p

Nu har vi hamnat lite väl OT, tillbaka till ämnet nu :fatta!

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife