Råa vitsar

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Bakpååkare. :)
En kvinna steg ut ur dushen och slant på det hala kaklet. Hon ramlade inte framlänges eller baklänges utan gick ner i spagat och "vakumade" fast sig i golvet.
"BENGT" skrek kvinnan till sin man. Bengt kom in och såg vad som hade hänt. "Fan kärring, du skall alltid ställa till det"
Han tog tag i henne och lyfte allt vad han orkade men kunde inte rubba henne. "Jag sticker och hämtar grannen, Göran, så får han hjälpa till"
Bengt och Göran kom tillbaka och började slita och dra i henne men hon satt fast. Göran sa "Vi får hacka sönder kaklet runt henne så vi får loss henne, jag sticker och hämtar hammare och mejsel"
"Bra ide" sa Bengt "under tiden sitter jag här och pillar på hennes bröst"
"Är det verkligen rätt tillfälle för det?" frågade Göran.
"Jo" sa bengt. "Om jag kan få henne tillräckligt blöt kan jag glida in med henne till köket där kaklet är billigare"
 

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Bakpååkare. :)
Erik och Gunnar var på väg tillbaka från en jakttur när bilen gick sönder ute i obygden. De knackade på i det enda huset inom synhåll och blev erbjudna nattkvarter av ägarinnan, en änka. Nästa morgon ringde de till en bärgningsfirma, åt frukost, tackade änkan och bogserades till närmaste verkstad.

Ett halvår senare pratade om händelse. "Berätta," sade Gunnar, "låg du med den vackra änkan under natten?"

"Ja, det gjorde jag," medgav Erik.

"Och uppgav du mitt namn och min adress för henne som om det var du?"

"Ja, det gjorde jag nog. Men vad har hänt? Är hon med barn?"

"Nej," sade Gunnar, "hon har dött. Och hon testamenterade hela gården och över en halv miljon i aktier till mig!"
 

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Bakpååkare. :)
En ung pojke togs med till ett nudistläger av sina föräldrar. Han blev överraskad över hur olika stora de manliga könsorganen var, och nämnde detta för sin pappa. Pappan, som var ganska så välutrustad på den punkten, sade att det var ett mått på intelligens. Ju större apparat, desto smartare man.

Senare på eftermiddagen frågade pappan sonen om han visste var hans mamma var. "Ja," sade sonen, "jag såg henne för tio minuter sedan. Då var hon tillsammans med en riktig idiot, men han höll på att bli smartare och smartare hela tiden."
 

oneleg

Vila La Figa!
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Östersund
Hoj
Ducati 916 BIP
exiteme skrev:


<snip>

"Bra ide" sa Bengt "under tiden sitter jag här och pillar på hennes bröst"
"Är det verkligen rätt tillfälle för det?" frågade Göran.
"Jo" sa bengt. "Om jag kan få henne tillräckligt blöt kan jag glida in med henne till köket där kaklet är billigare"

Ännu bättre hade varit att dra henne över golvbrunnen så vakumet hade släppt... :hej
 

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oslo/Karlstad
Hoj
KTM Duke - 01
Familjen väntade till ökning och pappan skulle avslöja denna tidigare bevarade hemlighet för sonen Bjarne:

Jo du lille Bjarne, snart så kommer storken med en lille bror eller lilla syster till dig..

Bjarne tittade frustrerande på pappa och sa:

Men snälla pappa! Av alla fittor som springer på stan så sätter du på en fågel??!!

Ps. jag älskar kvinnor:))) no hard fellings
 

Flagga

Tycker om &quot;Bling-Bling&quot;
Gick med
12 May 2003
Ort
HockeyTown i E-län
Hoj
Prylkittad Fazer med extra klistermärken.
- Vad är fördelen med att sätta på en ko i näsborren?

- Man kan få pungen slickad samtidigt!
 

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oslo/Karlstad
Hoj
KTM Duke - 01
Ponera att du är bög och befinner dig i ett "bögtåg" på 10 st.
EN av dessa platser skall tydligen vara överlägsen de andra 9.

Vilken?? Svar kommer när det kommit ca 5 gissningar. En plats sklaa alltså vara absolut mycket bättre..
 

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oslo/Karlstad
Hoj
KTM Duke - 01
John skrev:
Nej, plats 11. Då slipper man alltihopa.

Sorry men det är ingen kugg fråga. Kom igen nu! Vilken plats skulle, ur bögens synvinkel, vara den bästa. Jag underlättar lite. Inte plats nr 1, 5, eller 10!
 

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oslo/Karlstad
Hoj
KTM Duke - 01
Chribba skrev:
Den där hörde jag i lumpen. Det är ju plats nummer två...

KORREKT och eftersom motiveringen uteblev så: På andra plats så blir du tröckt kan tröcka på själv samt att RUNKA killen framför dig!
Du hörde den i lumpen? Erkänn nu, visst va det provade du menade :zpy Skojar bara..
 

Chribba

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
R6
erkänner...

Klart vi lekte chokladtåg i lumpen...

Man lärde sig mycket där. Varför bönderna sparar sina gamla gymmistövlar och vad OVIK är.
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top