röd eller gul corvette

*DIABLO*

Guest
tja! ska åka till tyskland o köpa en corvette cab-00 men e lite osäker om jag ska köpa en röd eller gul, vasd tycker ni??

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
gul om du ska passa din hoj. Röd om du vill vara som alla andra. Gul om du vill sticka ut! Fast om du väljer gul, dekaltrimma för allt i världen! Helt pippigul är lite varning på.

*DIABLO*

Guest
Basti skrev:
Du ska köpa en röd.

de e ju så att röd finns en massa av men inte den gula, men är jävligt osäker iallafall, men de lutar åt den gula men får se har gett honom ett bud får se om han tar den

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
yamahaR6_03 skrev:
de e ju så att röd finns en massa av men inte den gula, men är jävligt osäker iallafall, men de lutar åt den gula men får se har gett honom ett bud får se om han tar den

GUL :banana

tks

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha TDM850'92 Suzuki SV650N'99
Bil?

Köp en till hoj istället.

Last edited:

ninja-mannen(c)

norrbagge
Gick med
23 Sep 2003
Hoj
`03 khi setteks636-r
yamahaR6_03 skrev:
tja! ska åka till tyskland o köpa en corvette cab-00 men e lite osäker om jag ska köpa en röd eller gul, vasd tycker ni??

Vel det mest hippe i Sverige når det gjelder Corvetter må vel være en gul cab.(Ref. Getaway In Stockholm 4). Denne vil jo ôg, som tidligere nevnt av Swedie, matche R6`en perfekt

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Mago skrev:
Gul! Hur kul är en röd corvette?

En röd Vette är fetecool! Olla själv nedan ;)

Dock är C5:an lite anonym i klarröd. En pippigul är klart fränare! Schysst val av bil f'resten. Dock - lönar det sig verkligen att köpa den i tyskland? Har kollat lite själv och tycker priserna verkar väldigt likvärdiga. Men det kanske är bra mycket större utbud?!

Bifogat

• sporthoj.JPG
    sporthoj.JPG
    72.1 KB · Visningar: 63

*DIABLO*

Guest
Don Quixote skrev:
En röd Vette är fetecool! Olla själv nedan ;)

Dock är C5:an lite anonym i klarröd. En pippigul är klart fränare! Schysst val av bil f'resten. Dock - lönar det sig verkligen att köpa den i tyskland? Har kollat lite själv och tycker priserna verkar väldigt likvärdiga. Men det kanske är bra mycket större utbud?!

skiljer ca; 70 tusen billigare än den billigaste i Sverige, iallafall :öl den jag hittat

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
guuuuuuuuuuul

yamahaR6_03 skrev:
lörs som e illustratör åt bilsport bl.a har myntat ett uttryck en gång i tiden som hette IHP. detta fick han mycket skit för i hot rod världen,men tycker nog liksom jag att det va ett helskönt uttryck.vad betyder det då?.jo det betyder "i hate picknicks" o det han fick skit för var att det syftade på rödlackade roddar.tyvärr fanns det ju ganska många som hade lackat sina "häftiga"bilar i denna kulör.så mitt tips till dig,ta den gula för böveln,rött e ju så laaaaamt.dessutom är det en väldigt jobbig kulör att sköta,den har ett pigment som blir matt av solljus som ingen annan färg har. tjo o tjim kontaktlim

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
ktmjacke skrev:
lörs som e illustratör åt bilsport bl.a har myntat ett uttryck en gång i tiden som hette IHP. detta fick han mycket skit för i hot rod världen,men tycker nog liksom jag att det va ett helskönt uttryck.vad betyder det då?.jo det betyder "i hate picknicks" o det han fick skit för var att det syftade på rödlackade roddar.tyvärr fanns det ju ganska många som hade lackat sina "häftiga"bilar i denna kulör.så mitt tips till dig,ta den gula för böveln,rött e ju så laaaaamt.dessutom är det en väldigt jobbig kulör att sköta,den har ett pigment som blir matt av solljus som ingen annan färg har. tjo o tjim kontaktlim

Gult, helt klart. Rött så käns det som lite Ferrari-wannabe varning... Gult matchar hojen och match= Gay, och gay= bra på sporthoj.com :arsele :banana :banana :1pajas

WaZZe

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 525exc-06 mutard och en URretta samt R1 kråssplejn
Fyfan..
jag vill också ha sånna här lyxproblem

ta den röde!

Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska