Rörken från Sthlm 26/7?

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Jag kanske åker upp. Beror lite på hur mycket jag har att göra här bara....

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
jag åker nog dit imorgon, jag meddelar imorgon! :)

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Hoj
TRX850
Åka upp tillsammans? Har aldrig varit där, när måste man vara på plats för introduktion osv?

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
HansJ skrev:
Åka upp tillsammans? Har aldrig varit där, när måste man vara på plats för introduktion osv?

jo, visst. Hoppas det bara blir lite bättre väder så åker jag nog. Har inte heller varit där, men biifer har det. Tror det blir bra att vara där vid 17.30.

hermes

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SÅLD
DJM skrev:
jo, visst. Hoppas det bara blir lite bättre väder så åker jag nog. Har inte heller varit där, men biifer har det. Tror det blir bra att vara där vid 17.30.
det ska vara uppehåll i kväll enligt metrologerna.

sandstream

Guest
Jag åker dit om det inte regnar och kan varmt rekommendera er som vill uppleva något kul att åka dit.

Första gången måste man ta en teorikurs på ca 5-10 minuter där de går igenom reglerna. Man fyller också i ett papper med info om sig själv och hojen.
17:30 brukar de ha den första teorin och sedan ett par gånger till under kvällen. Är man inte medlem i SMC så kostar körningen 100:-. Det finns servering med korv, läsk, kaffe osv.

Körningarna, som börjar 18:00, är indelade i olika grupper, från nybörjare till snabb, så att alla kan hitta en grupp som passar. Instruktörerna är jättebra och hjälper till med råd om tekniken och åker med på banan för att se hur man kör och sedan visa vilka spår man ska ta.

kortstubina

Rörkens egen Kioskis
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
spätta på en blackbird
Biifer skrev:
Hur ser vädret ut i Uppsala nu?
Vädret i Uppsala /storvreta är uppklarnande, det har regnat under morgonen men slutade för en timme sedan. Solen lyser ej med sin frånvaro :tummenupp

Har man aldrig varit där ute råder jag er att åka första varven med instruktör i blå grupp för att få in tekniken just för denhär banan.

Mer info om rörken finns på Uppsala delen eller www.smc-uppsala.org

Välkomna/Marina

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Jag och DJM åker ifrån Donken i upplandsväsby kl:16:30 för avfärd 5min senare. Någon som vill haka på så är det bara att dyka upp. :)

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
Jas-95 skrev:
Hej!

Är det bara att åka dit och köra?? Kan iofs inte idag men nästa Måndag kanske?

JB

yees. kanske de kanske

kostar 100kr och ha med dig försäkringsbeviset, teori första gången.

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Hoj
TRX850
DJM skrev:
yees. kanske de kanske

kostar 100kr och ha med dig försäkringsbeviset, teori första gången.
försäkringsbeviset, har inte det här, sitter på jobbet och tänkte åka direkt. Är det helt kört utan?

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
HansJ skrev:
försäkringsbeviset, har inte det här, sitter på jobbet och tänkte åka direkt. Är det helt kört utan?

nej, det är inte helt kört. Dom flesta sa att dom inte kollar eller är så noga, så prova du. Kommer du till väsby?

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Hoj
TRX850
Ska försöka, men 16.30 kan vara lite tidigt för mig med... Sitter på Kungsholmen nu, vad tar det ungefär till Väsby? 16.45 hinner jag nog i alla fall

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
HansJ skrev:
Ska försöka, men 16.30 kan vara lite tidigt för mig med... Sitter på Kungsholmen nu, vad tar det ungefär till Väsby? 16.45 hinner jag nog i alla fall

okej, men jag och biifer möts då men vi kan nog vänta. Sväng förbi i väsby 16.45 så står vi säkert där.

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Argh.. Det ösregnar i Åkersberga nu. Hur ser det ut i Uppsala? Webcamen är ju kass...

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning