rörken fredag 2:a september

jesper

#72 Rookie 600
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
660+r6
I samband med smc's årsmöte så är det måndag redan nu på fredag :va :)

På fredag 2:a september så kör vi på rörken! Vi kommer att hinna med motsvarande två måndagskörningar, första passet är mellan 10-14 och andra passet är mellan 14-18. Dom som har bokat in sig på årsmötet har kunnat reservera plats, men det finns många platser kvar så det går bra att precis som vanligt komma och köra. Först till kvarn... Det finns såklart flest lediga platser på förmiddagen och vill ni vara säkra på att få plats så var där i god tid. Precis som vanligt alltså :)

På kvällen när vi är klara med rörkeriet så drar vi till fyrishovs camping och dricker göran-öl och häcklar cust... jag menar umgås :fyllisar :banana :tungan Pigga och halvnyktra så är det sen årsmöte på lördag med efterföljande middag och mera göran-öl. Söndag äro vilodag för många :tomten

Men vi ses på rörken först!

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Ehh. Var inte första passet mellan 09.00 och 13.00?

jesper

#72 Rookie 600
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
660+r6
JoS skrev:
Ehh. Var inte första passet mellan 09.00 och 13.00?

Nix. Förmiddagspasset: samling 09.00 för föranmälda för teori och besiktning, kör 10-14. Eftermiddagspasset: Samling 13.00 och kör 14-18.

MEN, det blev tydligen nåt fel någonstans så eftermiddagens gäster kommer nog inte ut förrän till 14.

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Åfan. Jag hade för mig att det skulle bli ett lunchuppehåll mellan 13-14 så instruktörerna kunde vila lite.

jesper

#72 Rookie 600
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
660+r6
JoS skrev:
Åfan. Jag hade för mig att det skulle bli ett lunchuppehåll mellan 13-14 så instruktörerna kunde vila lite.

Instruktörerna gör ju inget annat än vilar! Att köra 15 minuter varje timme räknas knappt...

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Hmm... jobbar igen efter all ledighet, men kanske svänger förbi på väg hem från jobbet - dock med fyra hjul.

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
jesper skrev:
Instruktörerna gör ju inget annat än vilar! Att köra 15 minuter varje timme räknas knappt...
Aha. Då skall jag bara koncentrera mig på att köra på fredag. Ingen teori eller kolla hojar eller hjälpa Ina. Skönt.

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Om du visste hur långt gånget den planeringen är. :hihi

Nädå. Vi skall tänka på att det är en heldag bara. Joppe om någon vet hur fredagen på Rörken är upplagd. Jag ville bara checka.

kortstubina

Rörkens egen Kioskis
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
spätta på en blackbird
Tack och bock...du fackbasen JoS är en pärla men det är du som får sätta de andra instruktörerna i arbete för att hjälpa mig...annars håller jag inne Lunchen går det bra ?

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
kortstubina skrev:
Tack och bock...du fackbasen JoS är en pärla men det är du som får sätta de andra instruktörerna i arbete för att hjälpa mig...annars håller jag inne Lunchen går det bra ?
Vi skall se hur det går. :rolleyes:

Har dom hittat Jimmy Hoffa än? :va

Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
TinaTjejen skrev:
fakk.. ja slutar ju 14.30 :(

Instämmer med föregående talare. Jag hade tänkt vara ledig imorgon... 102 timmar på 11 arbetsdagar är ett par för mycket... men det tycker inte min uppdragsgivare så denna lägger självklart in ett möte kl 13.00... :huvet :fatta! :kocko

Om det inte är fint väder på måndags så...

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!