Rörken imorgon 31/5?

tobbe

Varför blir det höst?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Diverse...
Hallå där! Blir det nån Rörkenkörning imorgon? Med tanke på att det är röd dag och allt...om inte får man väl göra andra :fyllisar planer istället :).

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Oturligt nog är det rörken körning! :gnissla

Ronta

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2003
Hoj
..
Förra gången missade jag körningen, pga jobbet.. :mad: , men i morrn ska jag dit..

De bli 16 grader och SOL.. :banana

tobbe

Varför blir det höst?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Diverse...
Henkka skrev:
Oturligt nog är det rörken körning! :gnissla

Låter strålande att det blir körning. Synd bara att du inte kan hänga med, hoppas att det löser sig med hoj för din del så småningom.

blub

bar asfalt är bra asfalt
Gick med
15 Nov 2003
Hoj
zxr 750
Murf, håller med, otur att det blir körning när hojen inte är i skick :gnissla :tungan

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Fan tobbe att du inte var kvar så jag fick raca lite med dig! Kom ut först till nio...

Men kul var det! :D

tobbe

Varför blir det höst?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Diverse...
Kreuger skrev:
Fan tobbe att du inte var kvar så jag fick raca lite med dig! Kom ut först till nio...

Men kul var det! :D

Helkul var det definitivt! Hade kört tre pass redan och kände mig lite mosig, man börjar väl bli gammal, hm :rolleyes: . Ska få hockeypuckarna utbytta i veckan så då kan vi väl rejsa på riktigt nästa måndag istället :yoparty !

Vad höll du på med fram tills nio? Finns väl inte så mycket som slår Rörken en kväll som denna...

Kreuger

Gick med
6 Jul 2003
Hoj
tobbe skrev:
Helkul var det definitivt! Hade kört tre pass redan och kände mig lite mosig, man börjar väl bli gammal, hm :rolleyes: . Ska få hockeypuckarna utbytta i veckan så då kan vi väl rejsa på riktigt nästa måndag istället :yoparty !

Vad höll du på med fram tills nio? Finns väl inte så mycket som slår Rörken en kväll som denna...

Åka ut till Drutten och varva lite utanför hans fönster precis när han ska kliva på frugan, tvinga ut honom i morgonrock fortfarande andfådd och med ribba och fråga om man inte får nå kaffe var skitkul :rofl :hihi Satt sen där å fika en timme sen tog jag ju med honom till Rörken.

När vi kom ut första gången blev det så drygt med alla regler å grejer, var tvungen att köra ut hojarna igen så var det kö, varmt å äsch, vi åkte några varv på stan istället.

Nästa måndag då!! :yoparty :banana

Drutten

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Super Tom 50cc,Honda XR 80cc,ATV 150cc,Arctic Cat H1 06:a Monster,Yamaha R1 04:a med extra allt såld..:-((, KTM SXF 250 06:a..
Kreuger skrev:
Åka ut till Drutten och varva lite utanför hans fönster precis när han ska kliva på frugan, tvinga ut honom i morgonrock fortfarande andfådd och med ribba och fråga om man inte får nå kaffe var skitkul :rofl :hihi Satt sen där å fika en timme sen tog jag ju med honom till Rörken.

När vi kom ut första gången blev det så drygt med alla regler å grejer, var tvungen att köra ut hojarna igen så var det kö, varmt å äsch, vi åkte några varv på stan istället.

:arsele :arsele :hihi :hihi :rofl :rofl ........en riktig kompis de........

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Kreuger skrev:
...När vi kom ut första gången blev det så drygt med alla regler å grejer, var tvungen att köra ut hojarna igen så var det kö, varmt å äsch, vi åkte några varv på stan istället.

Problemet med att tillåta parkering i den bortre delen av depån är ju att den omedelbart korkas igen och hindrar de som ska av banan.. Alla regler är till för de åkandes skull.. Och du körde riktigt bra idag, imponerande.. :tummenupp

Kreuger

Gick med
6 Jul 2003
Hoj
hoppsan, tackar för det. Kändes rätt bra med. Hade kört av mig det värsta under eftermiddagen så jag var inte så het på kvällen. :D

Angående depån så förstår jag det. Men nu var det ju vi som skulle köra som hade åkt in och vi skulle ju ändå ut på banan så fort vi fått västar så vi hade inte blivit i vägen. Men jag förstår att regler är för alla osv så det är lugnt. Var faktiskt inte jag som irritera mig heller utan de andra jag kom med.

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
tobbe skrev:

Tyckte du körde extremt fort och snyggt för att ha hockeypuckar :tummenupp
Smidig hoj som passar Rörken perfekt.

tobbe

Varför blir det höst?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Diverse...
WestW skrev:
Tyckte du körde extremt fort och snyggt för att ha hockeypuckar :tummenupp
Smidig hoj som passar Rörken perfekt.

Tackar! Jo man gör så gott man kan med vad som bjuds... Yepp TT'n passar ganska fint på Rörken, däremot när man kommer till de riktiga banorna blir man ju en hel del akterseglad på rakorna :3freak

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Avställd klassiker.
tobbe skrev:

Nä stopp nu !

Inte kan du väl fuska och sätta på andra däck.....Metzler Z4 duger alldeles utmärkt :näsblod

//B

tobbe

Varför blir det höst?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Diverse...
Bear skrev:
Nä stopp nu !

Inte kan du väl fuska och sätta på andra däck.....Metzler Z4 duger alldeles utmärkt :näsblod

//B

Ha ha :hihi , bara för att du inte kan kränga på nått större än 160. Nä, efter min highsider för två veckor sedan bestämde jag mig att hockeypuckar bäst hör hemma på isen.. :rolleyes: . Dessutom verkar ju faktiskt beggade racedäck vara billigare att köra på än nya däck (oavsett kvalitet)!!

Förresten var det ingen som plåtade på Rörken igår?

Last edited:

Mc Gyver

Allt går!!!
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
KTM 200 EXC /YAMAHA RD 125 DX -74
Förresten var det ingen som plåtade på Rörken igår?[/QUOTE]

Såg en som gick omkring och fotade med objektiv och allt.
Han hade rätt justa bilder i kameran men lägger tyvärr tydligen inte ut dom.
Kanke någon vet vem det var?

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...