tobbe
Varför blir det höst?
Hallå där! Blir det nån Rörkenkörning imorgon? Med tanke på att det är röd dag och allt...om inte får man väl göra andra planer istället .
Henkka skrev:Oturligt nog är det rörken körning!
Kreuger skrev:Fan tobbe att du inte var kvar så jag fick raca lite med dig! Kom ut först till nio...
Men kul var det!
tobbe skrev:Helkul var det definitivt! Hade kört tre pass redan och kände mig lite mosig, man börjar väl bli gammal, hm . Ska få hockeypuckarna utbytta i veckan så då kan vi väl rejsa på riktigt nästa måndag istället !
Vad höll du på med fram tills nio? Finns väl inte så mycket som slår Rörken en kväll som denna...
Kreuger skrev:Åka ut till Drutten och varva lite utanför hans fönster precis när han ska kliva på frugan, tvinga ut honom i morgonrock fortfarande andfådd och med ribba och fråga om man inte får nå kaffe var skitkul Satt sen där å fika en timme sen tog jag ju med honom till Rörken.
När vi kom ut första gången blev det så drygt med alla regler å grejer, var tvungen att köra ut hojarna igen så var det kö, varmt å äsch, vi åkte några varv på stan istället.
Nästa måndag då!!
Problemet med att tillåta parkering i den bortre delen av depån är ju att den omedelbart korkas igen och hindrar de som ska av banan.. Alla regler är till för de åkandes skull.. Och du körde riktigt bra idag, imponerande..Kreuger skrev:...När vi kom ut första gången blev det så drygt med alla regler å grejer, var tvungen att köra ut hojarna igen så var det kö, varmt å äsch, vi åkte några varv på stan istället.
Nästa måndag då!!
tobbe skrev:Helkul var det definitivt! Hade kört tre pass redan och kände mig lite mosig, man börjar väl bli gammal, hm . Ska få hockeypuckarna utbytta i veckan så då kan vi väl rejsa på riktigt nästa måndag istället !
Vad höll du på med fram tills nio? Finns väl inte så mycket som slår Rörken en kväll som denna...
WestW skrev:Tyckte du körde extremt fort och snyggt för att ha hockeypuckar
Smidig hoj som passar Rörken perfekt.
Bear skrev:Nä stopp nu !
Inte kan du väl fuska och sätta på andra däck.....Metzler Z4 duger alldeles utmärkt
//B
tobbe skrev:Förresten var det ingen som plåtade på Rörken igår?
tobbe skrev:Förresten var det ingen som plåtade på Rörken igår?
Mc Gyver skrev:Såg en som gick omkring och fotade med objektiv och allt.
Han hade rätt justa bilder i kameran men lägger tyvärr tydligen inte ut dom.
Kanke någon vet vem det var?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |