TomK skrev:Jag vet att det var folk ute och sprang med kamera både på söndagens BMW-åkning och nu igår. Skynda och lägg upp nu så jag får något att glana på
beelsebub skrev:Åkte bil ut till rörken i går, det såg kuligt ut! Åkte senare in till uppsala och gick upp till o`connors för att se om det fanns några hojåkare där. Men jag såg inga med skinnställ eller sånadära tröjor, så jag tog några bärs och åkte hem och strax utanför knivsta, det var då det hände........en hare kom ut å jag var tvungen att bromsa.Kanade omkull och slogsönder blinkers och backspeglar.Repor lite här och var! Man inser att löven är hala! det är lite vanskligt att köra i höstmörkret!
Så nu får man fixa lite och lära sig av detr gammla norrländsak ordspråket : EN KVARTING ÄR BÄTTRE ÄN 400 DUBB !!
beelsebub skrev:Glömde att säga att vi (en kompis) och jag åkte bil in till uppsala, via rörkenbanan för att hämta min hoj. Åkte hoj hem från uppsala. Så låg det till.
Menar du att du tog några bärs och sen körde hojen till skokloster och vurpade? Isf,beelsebub skrev:Glömde att säga att vi (en kompis) och jag åkte bil in till uppsala, via rörkenbanan för att hämta min hoj. Åkte hoj hem från uppsala. Så låg det till.
beelsebub skrev:Jaa!? är det något fel med det? Det finns ju inga poliser här på landet. Och hur ska man annars ta sig hem?
Blir du bedövad av lättöl?! Du skall nog ta det lugnt på våra pubkvällar isf! Där dricks det inte lättöl.beelsebub skrev:Tur att man va lite bedövad innan.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |