r1-04:a BLING

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
shit, fakk :D

Bifogat

• stuntwars 05 098.jpg
    stuntwars 05 098.jpg
    74.1 KB · Visningar: 1,728

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
vem fan har varit så snabb. bilden är bara 2 dagar gammal, tagen på stuntwars. säkert den där jäddrans swedie, han suger runt på nätet efter r1 prylar helar dagarna :D

Stephen

Action figure sold separately
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
Letar ny...
Tycker att det är synd att folk rackar ner på andra då dom gjort om sin båge. Det är väl inget fel i att ha en speciell hoj?? Först gnäller dom för att man har en dussinhoj men när man väl gör om den för att den ska sticka ut ur mängden, då jävlar ska det gnällas också.. Är väl nästan bara Ravetrancer som har fått Cred för sitt extrembygge... Och han ska även ha all Cred.. Han gjorde något speciellt och han gjorde det förbannat bra...

Nej, jag tycker det är synd att denna mentalitet finns. Uppmuntra folk istället att göra lite roligt med hojen. Vad gör det om det är lite "Biker Boys inspirerat"?? Det är annorlunda. Men jag antar att vi har en hel del fega själar här inne som inte vågar säga att dom tycker det är snyggt. Då går dom ju mot strömmen, och det går ju inte för sig.

JAg tycker min poäng är ganska tydlig men det kommer väl som vanligt ett inlägg där någon skriver att dom inte fattar vad jag vill få fram.
Sluta racka ner på folk, uppmuntra dom istället... Så får vi lite olika hojar som skiljer på mer är bara olika miniblinkers och slip-ons.. Eller WOW-... Killen har tonat kåpglas. Han är speciell..
Jag säger inte att det är fel med dessa enstaka modifikationer men den attityden som bildats mot extrembyggen är bara sorglig..

Blomquist

Kebab och gröt är hälsokost
Gick med
31 Aug 2003
Hoj
CBR900RR -96:a
Hmm... Har karln bara en bromsskiva i fram??? :va
Varför inte köra en bling-blingsläde eller nåt om man inte tänker utnyttja prestandan? :gnissla

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Blomquist #14 skrev:
Hmm... Har karln bara en bromsskiva i fram??? :va
Varför inte köra en bling-blingsläde eller nåt om man inte tänker utnyttja prestandan? :gnissla
skulle tippa att en skiva räcker rätt långt för gatbruk..

tyckte den va rätt fet faktiskt! :cool:

Blomquist

Kebab och gröt är hälsokost
Gick med
31 Aug 2003
Hoj
CBR900RR -96:a
kajlyl skrev:
skulle tippa att en skiva räcker rätt långt för gatbruk.

Jo det tror jag med men i USA är man tydligen häftig vid korvmojen med andra tingestar. :hihi

Såg bara lite tamt och ovant ut men nog fan är den fet alltid!!! :tummenupp

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Att påstå att den där hojen är ful är ju ungefär som att säga att Farmen-Kristina är hetare än Carmen Electra... :7peta

Grymt vacker hoj, men jag antar att den tyvärr inte används som en brukshoj...och då, tycker jag att det har börjat gå för långt. Ska man modda och styla så ska man bannemig använda hojen ute bland folk oxå :)

Meli

swemoto.com
Gick med
9 Feb 2005
Hoj
RR-04 Bi-zeta, 50 cc, 6 kolvsok
skoteridioten skrev:
Att påstå att den där hojen är ful är ju ungefär som att säga att Farmen-Kristina är hetare än Carmen Electra... :7peta

Grymt vacker hoj, men jag antar att den tyvärr inte används som en brukshoj...och då, tycker jag att det har börjat gå för långt. Ska man modda och styla så ska man bannemig använda hojen ute bland folk oxå :)

varför det? Det finns ju utställningsbilar som inte rullar 1 meter på allmänväg, varför inte göra samma sak med en hoj... det är ju synd att slita på en sån fin hoj om man har lagt ner så mycket tid på den för att få den perfekt!

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife