R1:04:a på blocket 79900 kr om den var sann?

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Någon mer som uppmärksammade annonsen på blocket?
Vem blev den lyckliga ägaren till en R1 04:a , 138 mil för 79900 kr på blocket.se?.
Om den var sann eller ej kan man grubbla över men idag fick jag tag i killen.
R1 SLUPMAS BORT (Dock är annonsen borttagen nu)
Fredag 21/1 kom där in en annons på en importerad R1:04 från Holland (köpt på Elmers i Holland,finns Elmers i Holland?,hittade inte något sådant företag när jag sökte) den var dock 3 mån gammal och var redan svenskregad.Säljes pågrund av nytt hoj köp (snacka om att ångra sej he he).Där medföljde 2 hjälmar samt nån GPS navigator utrustning. Pris 79900 kr.
Transport kan ordnas till hela landet.Ring ej efter kl 15:00.
Ja annonsen var lite märkligt skriven som tex hojen släpptes 2 nov 2004 (stämmer ju inte riktigt och även om han mena när han köpt den skulle han ha gasat 138 mil i garaget? då den konstigt nog var 3 mån gammal).

Sönd 23/1 var annonsen ändrad och då stod där även ett tel nr som var omöjligt att komma fram på och sedan på kvällen avstängt.

Snorkigt svar fick man även när man maila första gången,inget tel nr osv fick man då heller.
Långt om länge fick man tag i snubben idag,den är SÅLD.....tack för den..när man maila och ringde,för hoppfull vara man ändå även om man inte trodde på det hela riktigt.
Annonsen var i Båstad i Skåne.
Ja om den nu var sann så kan nog den nya ägaren skratta sig lycklig för de 79900 kr fattigare men en hoj rikare.

Last edited:

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
Skum ----> Jupp!!

R1 racer skrev:
Någon mer som uppmärksammade annonsen på blocket?
Vem blev den lyckliga ägaren till en R1 04:a , 138 mil för 79900 kr på blocket.se?.
Om den var sann eller ej kan man grubbla över men idag fick jag tag i killen.
R1 SLUPMAS BORT (Dock är annonsen borttagen nu)
Fredag 21/1 kom där in en annons på en importerad R1:04 från Holland (köpt på Elmers i Holland,finns Elmers i Holland?,hittade inte något sådant företag när jag sökte) den var dock 3 mån gammal och var redan svenskregad.Säljes pågrund av nytt hoj köp (snacka om att ångra sej he he).Där medföljde 2 hjälmar samt nån GPS navigator utrustning. Pris 79900 kr.
Transport kan ordnas till hela landet.Ring ej efter kl 15:00.
Ja annonsen var lite märkligt skriven som tex hojen släpptes 2 nov 2004 (stämmer ju inte riktigt och även om han mena när han köpt den skulle han ha gasat 138 mil i garaget? då den konstigt nog var 3 mån gammal).

Sönd 23/1 var annonsen ändrad och då stod där även ett tel nr som var omöjligt att komma fram på och sedan på kvällen avstängt.

Snorkigt svar fick man även när man maila första gången,inget tel nr osv fick man då heller.
Långt om länge fick man tag i snubben idag,den är SÅLD.....tack för den..när man maila och ringde,för hoppfull vara man ändå även om man inte trodde på det hela riktigt.
Annonsen var i Båstad i Skåne.
Ja om den nu var sann så kan nog den nya ägaren skratta sig lycklig för de 79900 kr fattigare men en hoj rikare.

Jo såg den annonsen med.. den va skum !!

FireBusa

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
Honda NSR
Jag tror personligen att den är importerad, om du vet reg. numret kan du ju kolla det på vägverkets hemsida. Där står allting om fordonet!

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
FireBusa skrev:
Jag tror personligen att den är importerad, om du vet reg. numret kan du ju kolla det på vägverkets hemsida. Där står allting om fordonet!

Jepp sant!
Men undrar vad priserna på nya hojar är i övriga Europa.
Där är en blocket annons till som verka seriös, R1 04:a fabriksny(troligen parallel import) 102 tusen,den är dock såld men han ska ta in 05:eek:r o ligga på 116000 kr, 2 års garanti.
Dom ska ju tjäna på det oxå,då kan man undra vad deras inköpspris ligger på?

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
R1 racer skrev:
Jepp sant!
Men undrar vad priserna på nya hojar är i övriga Europa.
Där är en blocket annons till som verka seriös, R1 04:a fabriksny(troligen parallel import) 102 tusen,den är dock såld men han ska ta in 05:eek:r o ligga på 116000 kr, 2 års garanti.
Dom ska ju tjäna på det oxå,då kan man undra vad deras inköpspris ligger på?

vet inte vad de e för inköpspriser på mc.
men jag vet en snubbe som sålde skotrar förr...
dom lägger på grymt saftigt :3freak

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Det finns ju folk som köper en ny BMW 7-serie och säljer den ett år senare med 500k i förlust. Så inget är omöjligt

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Skönt att folk äntligen inser vad Yamahan e värd!!!!!!

Vill man ha en hoj med bra andrahandsvärde köper man en HONDA:)

Hårding

Keep ´er lit...
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Ducati Panigale V2, KTM 690 SMC-R, Suzuki GSXR-600K1...lättare att köpa än sälja.
eus skrev:

Kanske inte är så skumt...Flera hojarna säljs från Goslar, på flera av bilderna ser det ut som de bor i USA av omgivningen att döma. Det finns en amerikansk flygbas i Goslar och dessa brukar väl om jag inte har helt fel se ut som mindre amerikanska städer och amerikanska soldater kanske har väldigt förmånliga inköpspriser samt att när du tar över hojen får betala moms på hojen. Eller så är de skojare, den som lever får se

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Hårding skrev:
Kanske inte är så skumt...Flera hojarna säljs från Goslar, på flera av bilderna ser det ut som de bor i USA av omgivningen att döma. Det finns en amerikansk flygbas i Goslar och dessa brukar väl om jag inte har helt fel se ut som mindre amerikanska städer och amerikanska soldater kanske har väldigt förmånliga inköpspriser samt att när du tar över hojen får betala moms på hojen. Eller så är de skojare, den som lever får se

Bilderna e tagna från e-bay....

standard av skojare... vill ha handpenning o sen försvinner dom !

//A

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
0 bhp
Det är mycket snack nu. Jag lägger in en beställning på en phet R1-04 från mobile så får vi se om det fungerar.

Hårding

Keep ´er lit...
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Ducati Panigale V2, KTM 690 SMC-R, Suzuki GSXR-600K1...lättare att köpa än sälja.
Kevorkian skrev:
Det är mycket snack nu. Jag lägger in en beställning på en phet R1-04 från mobile så får vi se om det fungerar.

Restepkct...

Kurvmakaren

en helt vanlig medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
YZF R6 -00
Tänk på att en del av dessa "billiga" hojar (importerade) har ett problem inbyggt i affären om den ej är reggad och klar. Momsen tillkommer (om hojen är 6 månader eller yngre samt har gått mindre än 600 mil) och det får den som registreringsbesiktigar hojen stå för. Mindre roligt.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0