R1 09 stulen

perzzon

Annnnars
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Skåne
Hoj
HADE EN R1a..
Natten till den 16/11 blev jag av med min Vita R1 09a i Skurup..
Reg nr på hojen LMF884

Folk har sett 3 person komma med en hoj inatt 0230. Dom Gick till en Vit Mercedes Vito

Ägare på denna bil är bosatt i Landskrona ....

Har mer info ang bilen skicka ett Pm om du vill ha mer info..

Mitt mobil nr 0707302128
 

Bifogat

  • IMG_0026.jpg
    IMG_0026.jpg
    240.5 KB · Visningar: 719
Last edited:

L1nkan

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2009
Ort
Mönsterås
Hoj
03,Yamaha YZF R1
Då är det bara ut på jakt efter dom j*vla asen
Fy fan så surt att folk inte kan skilja på ditt och mitt...
 

Wobbly

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Hoppas den hittar tillbaka!

Schysst hoj, har den som skrivbord :)

123kw.jpg
 

perzzon

Annnnars
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Skåne
Hoj
HADE EN R1a..
Det e fan sjukt.... Ja och ingen hjälp av polisen får man ... Man får fixa det själv om man ska få tillbaka den
 

Danne1981

Brum på dig!
Gick med
16 Dec 2008
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki TL1000r
Häststöld...

Seriöst... Cowboytiden... Straffet för häststöld är hängning... något vi ska ta tillbaka? Blir så jävla lack på alla stölder. Varför ska man behöva vara rädd... Skit folk som inte kan skilja på mitt och ditt! :huvet

Hoppas det reder ut sig utan någon större kostnad för dig. :gnissla
 

codde

Eddie Riders MC Munkewalley
Gick med
3 Nov 2008
Ort
kungshamn
Hoj
2016 Harley-Davidson Breakout
Det e fan sjukt.... Ja och ingen hjälp av polisen får man ... Man får fixa det själv om man ska få tillbaka den

ring fanskapet och hör vad han har att säga.
hade inte kunnat leva med mig själv om jag inte hade gått till botten med detta.:mad:
 

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Ort
Malmö ...ungefär
Hoj
FZR skrot
...stod den utomhus, eller i garage ?
Mest för att jag undrar hur dom jobbar, ...rullar runt & ser vad dom hittar, ..eller söker i bilregistret på nåt vis efter specifik fordonstyp.
 

stroemberg

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2009
Ort
Mas i Malmö
Hoj
Monster 900
Reg nummer, ögonvittnen och ett namn hur mycket mer vill polisen ha för att göra en insatts? Skrattretande är bara början.

Hoppas att det löser sig för dig
 

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Ovanligt korkade tjuvar ifall de åker med egen bil. Är du säker på att det inte varit stulna skyltar monterade på bilen eller att bilen varit stulen?

Stämmer reg nummer på bilen tycker man gott att polisen kunde ansträngt sig lite och kollat upp ägaren och eventuellt gjort ett litet besök. Det hör väl inte till vanligheterna att de får ett reg nummer levererat till sig i samband med mc stölder.

Beklagar det inträffade och hoppas att det löser sig för dig. Stod motorcykeln på gata eller garage vid stöldtillfället?
 

BHFanaticos

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
hoj
kolla ägare med regnr sen kollar du den personens adress via eniro eller via ww.ratsit.se, där står tom födelsedag på folk!

lycka till, hoppas du hittar hojjen
 

Robz

Guest
Dj-t surt!!
Verkar dock som du växlat för och efternamn - om så, hittar du en ägare till en förmodligen legitim städfirma som funnits sedan 2005.
Jag gissar att han fått sin skåpbil stulen... inte skulle man riskera sitt företag väl, ens som anställd? - men visst, är bilen inte anmäld stulen, kan man ju fundera kring anställda etc.

Har du halvförsäkrat så brukar bolagen ha folk för sån't här.
De är nog i vilket fall intresserade då de kan klara upp andra stölder i samma veva.
 

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Jag såg den nog igår kväll. Utanför Stippes i Malmö vid halvsextiden. Han körde mot Möllevången och hade på sig en grönsvart hjälm, skinnjacka och jeans. Försökte köra efter honom iom att den såg ut att sakna regskylt men min moppe var inte tillräckligt snabb:gnissla.

Inte mkt till hjälp men nu vet du iaf att den har rullat lite i Malmö.
 

perzzon

Annnnars
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Skåne
Hoj
HADE EN R1a..
Här finns fyra garage och dom har varit inne i alla dom utan och tagit något, Men när dom kom till mitt garage så flyttade dom undan en soffan som ska sitta i bussen o klippte sönder skivan..


Polisen har varit ute i natt på ett larm ang 3 personer som verkade misstänkta. Enligt vittnen som har sett allt, såg att dom hade gått ifrån bilen en stund och sen kommit tillbaka med en mc.. MEN han såg inte om dom lastade hojen i bilen... Sen några minuter eller timmar senare så kommer polisen ditt med hund... Dom hade hittat ett spår vad jag vet.. MEN dom kollade ALDRIG upp bilen, som stund kvar till lunch tid i dag.. Där ska även ha varit en bil som med var regad i landskrona i natt som jag inte har fått tag på reg nr inu..
 

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Ort
L-A
Hoj
Ducce M1200
Jag såg den nog igår kväll. Utanför Stippes i Malmö vid halvsextiden. Han körde mot Möllevången och hade på sig en grönsvart hjälm, skinnjacka och jeans. Försökte köra efter honom iom att den såg ut att sakna regskylt men min moppe var inte tillräckligt snabb:gnissla.

Inte mkt till hjälp men nu vet du iaf att den har rullat lite i Malmö.

Detta skulle kunna vara den vita R1an som stals utanför Kristianstad för någon månad sedan. Det snurrade en vit R1a i Lkr, utan skylt, för ca en månad sedan.

För en och en halv vecka sedan var det en vit R1a på motorvägen mellan Lkr och Hbg, med en förare utan "riktiga" kläder. Dock hade den föraren silverfärgad hjälm.
 
Last edited:

Macio

Ducati Svezia
Gick med
24 May 2009
Ort
Grand Hotell
Hoj
Ducati 1098
Är du säker på att det är rätt regnr du har fått? Kanske är HELT fel person som du hänger ut på ett öppet forum:(
Tänk efter före innan du skriver ut namn och regnr...

Skitsurt att du fått hojen stulen förresten, du hade väl försäkring på den?
Hoppas det ordnar sig för dig.
 
Gick med
18 Apr 2009
Ort
kinnekulle
Hoj
Kawasaki zx750r ninja 1989
Det sura är att den förmodligen går utomlands ganska snabbt ..Ta ledigt ifrån jobbet och skugga dom där mupparna ett par kvällar"nätter" så kanske du får napp...Ta med tillhygge..Hoppas det löser sej för dej ,,,MVH
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top