r1 med turbo film!

GeFeldz

Joråsåatteh...
Gick med
22 May 2006
Hoj
2005 BMW R1200ST och 2021 CF Moto Cforce 1000
Var ju ändå rejält klipp i den hojen! :rocka

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
John skrev:
2632289 Det är Biker_R1's hoj, och det filmades 2003.

Minns att hans filmer las ut samma dag som min turboR1:a blev stulen :huvet

Satt här och gottade mig inför vad som komma skulle till sommaren...men så blev det inte :mad:

Last edited:

amaktor

svettig
Gick med
15 May 2006
Hoj
Nej, tyvärr
Synd att man inte låts höra nåt motorljud på SHfilmerna :rolleyes:, hade ju berikat upplevelsen markant. Hondan låter knappast dåligt den heller.

Last edited:

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Mellan 100-180 hinner ju han inte ens med en standard hoj(tror det är en 600)......hur bra är det?? Får ju slå av på gasen hela tiden för framhjulet vill till väders..:näsblod

/J

Frösö Ante

Boost
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
KTM 525 SX -05
Tss....hänger han inte på en 600 så är det någe fel på den hojjen...spelar ingen roll om framdäcket är lätt...en 600 äter den till frukost ändå :)

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Dainese skrev:
2633061 Tss....hänger han inte på en 600 så är det någe fel på den hojjen...spelar ingen roll om framdäcket är lätt...en 600 äter den till frukost ändå :)

Hur som helst så slår han av så fort det börjar varva och himlen syns i kameran.......farten på hastighetsmätaren ökar ju inte heller speciellt fort..

/J

espa

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2004
Hoj
opel
VR-8 skrev:
2633059 Mellan 100-180 hinner ju han inte ens med en standard hoj(tror det är en 600)......hur bra är det?? Får ju slå av på gasen hela tiden för framhjulet vill till väders..:näsblod

/J
Det synns väl hur lätt som helst att han ligger och smygkör bakom den andra hojen, han kommer ju i kapp på ett kick när han vill. det där med framhjulet är nog för att det ska se häftigt ut på film, han skulle nog ha kunnat hålla det på backen lite mer om han velat, tror jag:rolleyes:

KimL

Beware
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Yamaha R7, 2022
Ja det var ju en lite fräck hoj, dock verkar den ju inte så väldigt praktisk med så mycket effekt då han verkar att riskera och slå runt så fort han drar på lite och måste slå av med en gång. Han kommer ju lätt förlora alla rödljuse race med tanke på att han inte kan dra iväg utan att riskera att slå runt. Hade nog nöjt mig med originaleffekten faktiskt, den hojen går tillräckligt bra ändån :)

TheXaZ

Adrenaline Junkie
Gick med
4 Nov 2006
Hoj
Vertemati Off Road 530 -02
Jag tror den är byggd i Lidköping av grabbarna på TwT.nu ? Ska vara ett mcxpress turbo kit på den isåfall..

EDIT: Japp de är det.. Såg filmerna nu.. Den ska tydligen blivit stulen. :/

Last edited:

Frösö Ante

Boost
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
KTM 525 SX -05
Men hallå!!! Vad är det här...kan aldrig bli för mkt effekt!!!:D Jag hoppas på 50 bhp+ till vid nästa bromsning, då börjar den röra på sig riktigt tror jag:tummenupp Och d är inga större problem att hänga av en 1000cc från ett rödljus om man vill...Sen går det att hålla framhjulet i backen..men det är en skön känsla när den reser på varje varje växel utan problem:yoparty Mer överladd åt folket!

knotan

fiddyturbo
Gick med
12 Oct 2006
Hoj
fiddy, annars volvo igen
fick ernjudande om å byta min 850T5 projektbil mot en r1a kanske vora ide at ställa undan 110ccturon å bygga på en riktig maskin istället :va
sitter det sprut på r1an eller?? megasquirtkonvertering å bygga turb hinner man ju till sommaren :yoparty

Jimsan

fort är skoj
Gick med
7 Oct 2003
Hoj
Ingen
amaktor skrev:
2632375 Synd att man inte låts höra nåt motorljud på SHfilmerna :rolleyes:, hade ju berikat upplevelsen markant. Hondan låter knappast dåligt den heller.

Du har rätt.

VI VILL HÖRA MOTORVRÅL OCH INTE MUSIK

Ett litet tips till alla videomakare :)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...