R1 Träff Sthlm

Katte.N

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2008
Hoj
Hojlös
Tänkte kolla ifall det fans intresse för att styra upp en R1 Träff i Stockholm nån gång i slutet av Maj början av Juni.
Bra elr Anus:va

//Katte.N:katt

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Bra idé, men kan vi inte ta den lite längre söderut så slipper jag åka 35 mil enkel resa :)

Gick med
18 Apr 2009
Hoj
Kawasaki zx750r ninja 1989
Varför inte en sh träff med olika märken ?Kanske kommer lite fler hojar då,,Och det blir ett jä.la drag..:)

Couglin

Doctor
Gick med
5 Jun 2005
Hoj
R1-99 Tidigare hojar:Yamaha YZFR1 3 st, Cbr900rr 3-4 st, FZR 1000, ZX9R, Ducati 900ssie 2 st, Ducati 900ss, Yamaha R6, kawazaki gpz, Honda VFR, med flera!
Kul grej!
Har ju bara 34 mil till STHLM men juste väder så varför inte ?Kunde ju vara kul att "glida" uppåt med ett stort gäng.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Styr upp en billig blå 09:a till mig så kan jag haka på.

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Typ mariestad eller ?

Mariestad är 5 mil från mig så det är ju nära & bra, men kanske en tråkig plats för en träff av denna digniteten. :)

Jag röstar på att vi ses på en bandag / tävling på Gelleråsen, sedan kan vi åka sköna vägar mellan Karlskoga, Askersund, Laxå....där finns en av Sveriges garanterat bästa hojvägar, som även inkluderar en vidunderligt vacker badplats...

Det här går att styra upp precis hur bra som helst.

Allra roligast vore det om vi kunde ordna en bandag för Yamaha R1 / R6 / R7-ägare på Gelleråsen. Precis som KTM hade sin egna bandag där förra året.

<micke>

#647, Supermoto S1.
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Får jag komma? Har en sån där kaawazaki etthundratjugifäm!

Gick med
18 Apr 2009
Hoj
Kawasaki zx750r ninja 1989
Mariestad är 5 mil från mig så det är ju nära & bra, men kanske en tråkig plats för en träff av denna digniteten. :)

Jag röstar på att vi ses på en bandag / tävling på Gelleråsen, sedan kan vi åka sköna vägar mellan Karlskoga, Askersund, Laxå....där finns en av Sveriges garanterat bästa hojvägar, som även inkluderar en vidunderligt vacker badplats...

Det här går att styra upp precis hur bra som helst.

Allra roligast vore det om vi kunde ordna en bandag för Yamaha R1 / R6 / R7-ägare på Gelleråsen. Precis som KTM hade sin egna bandag där förra året.
Låter trevligt !:tummenupp

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...