R1a 06 nåt att ha:)

GT4-R

VERSYS
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
xrv 750 Versys 09a grön
Har jag gjort bort mig nu när jag har införskaffat mig en svart 06a R1a? kommer jag tröttna fort?,har bara kört öken cyklar förut, ja nån test repa med nån äldre 98 r1a och cbr har hänt.

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Ja, tyvärr.... Bättre att fråga först o handla sen...

Närå... Jämförelsevis är det väl ingen större skillnad på literhojjarna, men jag väljer suzukin före yamahan, har haft både gixxern och R1an.... Dock inte dom nya modellerna...

Last edited:

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
El såldo !
Hmmmmmmmm........Svårt o tro att du blir besviken !!

I så fall är du j-vligt kräsen o blir nog svårt att hitta nåt du gillar!

Du har en trevlig sommar att se fram emot !!!

Bra val, förresten !!:tummenupp

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
El såldo !
GT4-R skrev:
2598010 är det så illa, man har ju bara hört om denna hoj det ska ju vara en sån super hoj??

Det är mesar som frågar först!

Prova o lägg en fråga på SH, ska jag köpa en R1-06? o se vilka svar du får! Efter tio minuter kommer det se ut så här!

40 svar!! 10 säger r1, 10 säger cbr, 10 säger sukka, 10 säger kawa, typ!!

Hur klok blir du på det?!?:va

Varför tvekar du förresten, då du hört att det är en bra hoj !:rolleyes:

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
*Jonte* skrev:
2598012
Varför tvekar du förresten, då du hört att det är en bra hoj !:rolleyes:
Han tvekar väl inte, enligt startinlägget så har han ju redan köpt hojen. Denna tråd är enbart skapad för att han vill berätta detta faktum och få in lite "åh, lyllo dig jag är såå avis"-kommentarer.

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Jag är skit besviken på min. Inget drag i den. Obekväm, ful och grymt överskattad.

Som sagt du skulle frågat först.

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
El såldo !
sgtpepper skrev:
2598017 Han tvekar väl inte, enligt startinlägget så har han ju redan köpt hojen. Denna tråd är enbart skapad för att han vill berätta detta faktum och få in lite "åh, lyllo dig jag är såå avis"-kommentarer.

Ja men det hör dyra leksaker till! Man vill skryta lite........:pannkyss

Du kan vara lugn......kommer man i sommar på en R1:a med nåt år eller två på nacken e du kung:tuttar , gäller alla 1000cc:tuttar ..........Kommer du på en 07 har du klart xtra creds:tuttar :tuttar :tuttar !!!

Nöjd !!!:D

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Kan bara hålla med Jonte VSB R-T man vänjer sig. Den blir ful och sunkig efter ett tag :D

Krusty

Medlem
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
Blå
Självklart har du gjort bort dig.

Du har köpt en hoj som du aldrig kommer att kunna utnyttja till fullo med en ny kraftfull motor, stabilt/snabbt chassi mm, därmed har du slösat en massa pengar och eftersom du frågar så skulle du köpt en 600 kubik från 80:talet.:D :D :D

Du skulle köpt en hoj som du kan köra/då blir det rätt pris...:D

Du har köpt en hoj som klarar av allt du bara kan drömma om (på TV-spel hade du till och med kunnat bli världsmästare)

Last edited:

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
stefur skrev:
2598078 Självklart har du gjort bort dig.

Du har köpt en hoj som du aldrig kommer att kunna utnyttja till fullo med en ny kraftfull motor, stabilt/snabbt chassi mm, därmed har du slösat en massa pengar och eftersom du frågar så skulle du köpt en 600 kubik från 80:talet.:D :D :D

Du skulle köpt en hoj som du kan köra/då blir det rätt pris...:D

Du har köpt en hoj som klarar av allt du bara kan drömma om (på TV-spel hade du till och med kunnat bli världsmästare)
Även om ironin och sarkasmerna ångar om ditt inlägg :D så håller jag faktiskt med :tummenupp

GT4-R

VERSYS
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
xrv 750 Versys 09a grön
Mycket blandade svar märker jag trevligt forum... vetefan vad jag ska med denna hoj till som nån skrev, är nog inte många som kan hantera en sådan maskin rätt.inkl jag så klart! Varför ville jag ha den? ja man lever bara en gång, så man lär väl ha en sådan hoj en sommar hoppas man överlever dock:)

07 är för dyr även denna 100 tusen maskin är för mycke pengar för en cykel men men.sen ska det jämnföras i sommar om denna hoj drar en snabb bil från 100 och upp..

Blå R1

Hoppsan, blev visst 1000cc igen
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
ZX 10R -05 och PitPro
Det beror på!!!

Själv hade jag tänkt gå från värstinghojar till ökenracers så..

Bland sportmotorcyklar är den jättetrevlig men det är nog lite svårt att åka Dakar på den..

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Lugna ner er, han frågar efter andra som erfarit detsamma. Har ni inget att säga, låt bli istället. tack

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
CB1000RA
GT4-R skrev:
2598005 Har jag gjort bort mig nu när jag har införskaffat mig en svart 06a R1a? kommer jag tröttna fort?,har bara kört öken cyklar förut, ja nån test repa med nån äldre 98 r1a och cbr har hänt.

Bland det bästa som finns! Toppen hoj!
Körde ett race i Superbike SM med min också, helt original. Den funkade
kanon till det också. Klart bästa hojen jag har haft... stegrar litta lätt bara :D

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
GT4-R skrev:
2598010 är det så illa, man har ju bara hört om denna hoj det ska ju vara en sån super hoj??

Jag förstår inte riktigt men varför fråga ist för att skaffa sig en egen uppfattning?

Flamar du lr :va

Kul om du ångrar dig redan en vinter fylld av ångest på två sätt...

Har inte kört någon av mina hojar innan köp bara torrbrytning men aldrig ångrat mig heller.

Har du aldrig haft en R hoj tidigare så kommer du inte ångra dig pga att du tycker att hojen är sunk utan pga vad det kostar.

TomasG

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Vit/Röd R1:a 09:a
Jonte: är du här o spammar medans andra forumet ligger nere? ;-)

Jag kan hålla med om att R1:an är en bra maskin.

Hade en 05:a som jag bytte upp mig till en svart 06:a nu.

Märker ingen större skillnader på de. Båda var grymt roliga att köra..

Ska väl tilläggas att jag är väl ingen Valentino Rossi direkt.

Varför jag bytte? Svart är alltid snyggast/bäst..

Svart bil, svart hoj, svart lön.. you name it..

Krusty

Medlem
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
Blå
GT4-R skrev:
2598233 Mycket blandade svar märker jag trevligt forum... vetefan vad jag ska med denna hoj till som nån skrev, är nog inte många som kan hantera en sådan maskin rätt.inkl jag så klart! Varför ville jag ha den? ja man lever bara en gång, så man lär väl ha en sådan hoj en sommar hoppas man överlever dock:)

07 är för dyr även denna 100 tusen maskin är för mycke pengar för en cykel men men.sen ska det jämnföras i sommar om denna hoj drar en snabb bil från 100 och upp..

Ok jag lugnar mig lite :)

Visst är det så att man vill ha lite värre saker så man kan utvecklas och ha kul även när man lärt sig en del på hojen.

Tror du kommer att ha mycket kul med din nya leksak :tummenupp

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...