GT4-R
VERSYS
Har jag gjort bort mig nu när jag har införskaffat mig en svart 06a R1a? kommer jag tröttna fort?,har bara kört öken cyklar förut, ja nån test repa med nån äldre 98 r1a och cbr har hänt.
Blanco skrev:2598007Ja, tyvärr.... Bättre att fråga först o handla sen...
GT4-R skrev:2598010är det så illa, man har ju bara hört om denna hoj det ska ju vara en sån super hoj??
Han tvekar väl inte, enligt startinlägget så har han ju redan köpt hojen. Denna tråd är enbart skapad för att han vill berätta detta faktum och få in lite "åh, lyllo dig jag är såå avis"-kommentarer.*Jonte* skrev:2598012
Varför tvekar du förresten, då du hört att det är en bra hoj !
sgtpepper skrev:2598017Han tvekar väl inte, enligt startinlägget så har han ju redan köpt hojen. Denna tråd är enbart skapad för att han vill berätta detta faktum och få in lite "åh, lyllo dig jag är såå avis"-kommentarer.
Mr Helmut skrev:2598036En klar tabbe, varför inte köpa en -07
Även om ironin och sarkasmerna ångar om ditt inlägg så håller jag faktiskt medstefur skrev:2598078Självklart har du gjort bort dig.
Du har köpt en hoj som du aldrig kommer att kunna utnyttja till fullo med en ny kraftfull motor, stabilt/snabbt chassi mm, därmed har du slösat en massa pengar och eftersom du frågar så skulle du köpt en 600 kubik från 80:talet.
Du skulle köpt en hoj som du kan köra/då blir det rätt pris...
Du har köpt en hoj som klarar av allt du bara kan drömma om (på TV-spel hade du till och med kunnat bli världsmästare)
GT4-R skrev:2598005Har jag gjort bort mig nu när jag har införskaffat mig en svart 06a R1a? kommer jag tröttna fort?,har bara kört öken cyklar förut, ja nån test repa med nån äldre 98 r1a och cbr har hänt.
GT4-R skrev:2598010är det så illa, man har ju bara hört om denna hoj det ska ju vara en sån super hoj??
GT4-R skrev:2598233Mycket blandade svar märker jag trevligt forum... vetefan vad jag ska med denna hoj till som nån skrev, är nog inte många som kan hantera en sådan maskin rätt.inkl jag så klart! Varför ville jag ha den? ja man lever bara en gång, så man lär väl ha en sådan hoj en sommar hoppas man överlever dock
07 är för dyr även denna 100 tusen maskin är för mycke pengar för en cykel men men.sen ska det jämnföras i sommar om denna hoj drar en snabb bil från 100 och upp..
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|