R6 kåpor o el..

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Var nu ute o mecka med hojen och min bakdel(kraschkåpa) går inte att få på orginal bakramen.. är det bara att skära till eller funkar det inte med orginal bakram??

på underdelen så finns det ju ingen plats för alla elgrejor vilka kan man ta bort o vilka kan man inte???

hur har ni gjort med reglagen på styret?(el) e dem borta? o hur startar ni då hojen?

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
AleX skrev:
Var nu ute o mecka med hojen och min bakdel(kraschkåpa) går inte att få på orginal bakramen.. är det bara att skära till eller funkar det inte med orginal bakram??

på underdelen så finns det ju ingen plats för alla elgrejor vilka kan man ta bort o vilka kan man inte???

hur har ni gjort med reglagen på styret?(el) e dem borta? o hur startar ni då hojen?

På min Thundercat så hade jag kitkabelhärva, men annars känner jag igen problemet med bakdelen. Det var extremt tight och man fick ha en speciell teknik för att få på den, höll på att bli galen innan jag kom på hur. Går det inte hur du än gör så får du väl skära. Passformen kan vara lite si och så på kraschkåpor.

BrInK

Winner 250sp cup 2006!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
pw50
AleX skrev:

hallå Alex!
jag ska till staffanstorp i morgon så pm:a mej ditt mob nr så ringer jag dej imorgon så kan jag visa hur allt ska sitta. :7peta

Nyheter
Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!