Angående sittställningen på olika hojar kan även jag hålla med om att man sitter mkt lutat på gixxern å att man får sjuka handleder i stan... och?
Ingen av dessa hojar e väl ngr touringhojar, alla har sina brister enligt den som kör!
Å föresten, men vem fan vänjer inte sig vid det man har?
Vad gäller R6
r tycker jag dom e lite små (om man som jag e typ 90kg å 1,90m). Vad jag upplevde med R6:an var att jag klämde händerna mellan tanken å styret om jag skulle svänga kraftig i sakta fart inne i stan t.ex... (sällan, men iaf) Å jag tyckte jag satt
åt helvete upprätt eftersom jag vant mig vid Gixxern... (doh)
Ninjan sitter man jävligt lågt på å framkåpan försvinner under synhöjd (tyckte jag) (tilläggas bör att en jag provat var lite sänkt). För övrigt sitter man även på den upprätt om man jämför med Gixxern, så samma sak här... jag trivs bäst på min egen Gixxer... (för tillfället)
Honda CBR 900 (-98) t.ex. så har smalt styre å bra växellåda, men de e ju fan i mig omöjligt å köra inne i stan utan styrdämpare...
tyckte jag, eftersom jag, IGEN, har vant mig vid Gixxern som har en sån! (vet att man kan bulta en sån på vilken hoj som helst men så var inte fallet här) Visst var det skoj med 150 kubik till, men nog fan sitter jag bättre på Gixxern, eftersom: ....någon som börjat se mönstret? ...jag är van med den!
Men, vem är jag att kritisera dessa hojar? Jo, jag är den som vant mig vid min egen å tycker den känns bra...
Så, köp det du vill ha! Inte fan tänker du sen när du har den (gixxern,Ninjan,R6:an) å ska ut å köra, att: jävlar va jag sitter obekvämt å borde ha köpt en blahablaha ist.! :kocko <-missuppfatta ej!
Bara lite tankar kring detta