Race i Enköping?

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Nu kommer jag inte ens ihåg vem som sa det, men skulle det vara något race i Enköping? isåfall när och hur anmäler man sig?

Jocke W

Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Men nån sa ju faktiskt..ingen som vet :va

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Inte hört talas om, menar du E....skilstuna? :)
26:e augusti enligt tävlingskalendern.

Jocke W

Gick med
19 Oct 2003
Hoj
öh det menar jag säkert =D Vart anmäler man sig :banana

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Jocke W skrev:
2266267 öh det menar jag säkert =D Vart anmäler man sig :banana

Jag sökte lite på internet om det racet och hittade inte mycket, arrangerande klubb verkade inte ha någon hemsida heller.

Rancid-Racing

#147 Gillisson
Gick med
1 Jul 2005
Hoj
Ducati 959 Corse, TM450 smx, TM300 en
erik skrev:
2267675 Jag sökte lite på internet om det racet och hittade inte mycket, arrangerande klubb verkade inte ha någon hemsida heller.

Det kommer förmodligen ut info på SMK-Södermanlands hemsida lite närmare tävlingen...

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Rancid-Racing skrev:
2269555 Det kommer förmodligen ut info på SMK-Södermanlands hemsida lite närmare tävlingen...

Perkele.

Det var ju info om denna tävling i Strängnäs, men jag missade det. Hade väl för mycket annat att tänka på. Om tre veckor var det iaf. Hittar ingen info på SMK-Södermanland hemsidan. Någon som kan tipsa om bra länk? Rancid kanske??

Du är inte ensam längre om att kasta hoj, men du måste kommit längre för ditt belopp blev ju nästan dubbelt så mycket. :D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
RaceMe skrev:
2356124 Perkele.

Det var ju info om denna tävling i Strängnäs, men jag missade det. Hade väl för mycket annat att tänka på. Om tre veckor var det iaf. Hittar ingen info på SMK-Södermanland hemsidan. Någon som kan tipsa om bra länk? Rancid kanske??

Du är inte ensam längre om att kasta hoj, men du måste kommit längre för ditt belopp blev ju nästan dubbelt så mycket. :D
Thomas nöjde sig ju inte med bara hoj, han tog hjälm osv oxå:)

Det roliga (tråkiga) med Joel var att han stod på ena sidan rakan, vid infarten, men sen rullade han bort hojen till Hr Holms fötter, på andra sidan rakan, innan han vräkte omkull den.

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Supermoto skrev:
2356181 Thomas nöjde sig ju inte med bara hoj, han tog hjälm osv oxå:)

Det roliga (tråkiga) med Joel var att han stod på ena sidan rakan, vid infarten, men sen rullade han bort hojen till Hr Holms fötter, på andra sidan rakan, innan han vräkte omkull den.

He he, ja så kan det gå. Stackarn, tävlingsdebut och allt elände på samma gång. Böta för missconduct, däckvärmare som brann upp, hoj som stannar ett varv innan mål då han har tredjeplatsen klar. Bara att bryta ihop, komma tillbaka och vinna i Linköping.

Men det som jag är mest intresserad av i denna tråd är tävlingen som är om tre veckor i Eskilstuna. Vet du eller någon något om det?

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
RaceMe skrev:
2356662 He he, ja så kan det gå. Stackarn, tävlingsdebut och allt elände på samma gång. Böta för missconduct, däckvärmare som brann upp, hoj som stannar ett varv innan mål då han har tredjeplatsen klar. Bara att bryta ihop, komma tillbaka och vinna i Linköping.

Men det som jag är mest intresserad av i denna tråd är tävlingen som är om tre veckor i Eskilstuna. Vet du eller någon något om det?
Men såhär i efterhand måste det ju varit en debut med mersmak. Bra kört var det.

Ledsen, jag läste infon som satt på tavlan utan att lägga det på minnet eftersom jag är bortrest då :(

Spider

Kliv inte på mina drömmar
Gick med
24 Aug 2003
Hoj
525 SMR -04, 1190 Adv -13
RaceMe skrev:
Fick med mig en lapp hem så....

Datum: 2006-08-26
Plats: Isstadion Eskilstuna

Anmälan: 7.00-9.00
Förarsammanträde: 9.00
Första träning: 9.30

Klassindelning: Open, 250-450, Rooky (inte _min_ stavning :hihi, och fråga inte mig vad 250-450 betyder)

Anm.avg: 250:- PG 418227-5 Sista anm.dag 14/8
Startavg: 200:- betalas vid anmälan på tävlingsdagen

Det var väl det viktigaste tror jag.

Det står ingen arrangör på lappen men på Svemo's hemsida står det ju Fän Racing Club så..... OCH, kollar man på http://www.svenskidrott.se/Organisation.asp?OrgElementId=141277&HideKO=y så ser man att Rickard Ängered som står där också finns med i organisationen på lappen så.... Cirkeln är sluten.

.

Last edited:

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Ronta skrev:
2357192 Det är ordning på dig spider.. :tummenupp

/R

Är det ordning på dig då? Har du anmält dig? Eller kommer jag hinna före dig. :tungan

Tack spider, nu vet jag det jag behövde veta.

Ronta

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2003
Hoj
..
RaceMe skrev:
2357207 Är det ordning på dig då? Har du anmält dig? Eller kommer jag hinna före dig. :tungan

Tack spider, nu vet jag det jag behövde veta.

Nix har ej anmält mig (Ännu).. även fast jag kanske hinner anmäla mig före.. så kör du för snabbt för mig på banan.. :rolleyes:

/R

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Ronta skrev:
2357229 Nix har ej anmält mig (Ännu).. även fast jag kanske hinner anmäla mig före.. så kör du för snabbt för mig på banan.. :rolleyes:

/R

Aha, ja då förstår jag att du inte har anmält dig. För att någon råkade vara snabbare än dig. Äh, kom igen nu. Så får du inte resonera. Det blir väl fler än du och jag. Jag råkade tex kanske bara ha en bra dag i Strängnäs. :tungan (Är redan anäld numera.)
Alla behövs för sporten. Även publiken är viktig, dom ska vi vara rädda om oxå. Alla som vill komma och titta i Eskilstuna, stanna till och prata med mig om ni vill. Alla är välkomna. Ska försöka att ha kaffet färdigt till dom som vill ha. Fast en stund innan race kan man bli lite speedad.

Men först ses vi i Linköping. Finns kaffe där med för dom som vill ha. :tummenupp

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
RaceMe skrev:
2357284 Aha, ja då förstår jag att du inte har anmält dig. För att någon råkade vara snabbare än dig. Äh, kom igen nu. Så får du inte resonera. Det blir väl fler än du och jag. Jag råkade tex kanske bara ha en bra dag i Strängnäs. :tungan (Är redan anäld numera.)
Alla behövs för sporten. Även publiken är viktig, dom ska vi vara rädda om oxå. Alla som vill komma och titta i Eskilstuna, stanna till och prata med mig om ni vill. Alla är välkomna. Ska försöka att ha kaffet färdigt till dom som vill ha. Fast en stund innan race kan man bli lite speedad.

Men först ses vi i Linköping. Finns kaffe där med för dom som vill ha. :tummenupp
jag ska med oxå ;)

Ronta

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2003
Hoj
..
RaceMe skrev:
2357284 Aha, ja då förstår jag att du inte har anmält dig. För att någon råkade vara snabbare än dig. Äh, kom igen nu. Så får du inte resonera. Det blir väl fler än du och jag. Jag råkade tex kanske bara ha en bra dag i Strängnäs. :tungan (Är redan anäld numera.)

Fler tävlingar blir det absolut.. Jag är helnöjd med tävlingen i strängnäs.. :)
sen att det fanns många som var mkt snabbare än vad jag var är ju bara bra, då har man ju nått att kämpa efter.. :)

/R

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
Då får la jag också anmäla mig då! :)

Och hoppas att det går bättre än första heatet i Strangenäs...

Ha de gôtt, och tack för en trevlig helg!!:tummenupp

Rancid-Racing

#147 Gillisson
Gick med
1 Jul 2005
Hoj
Ducati 959 Corse, TM450 smx, TM300 en
Info och anmälan kommer ut i nästa nr av både IB och Race.
Vid övriga frågor går det bra att ringa Rickard Ängered tel: 070 5616287.

Hälsar Thomas Gillisson #147, som SLUTAT kasta saker:)

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin