Varit på några bandagar och sett en grå BMW med boxermotor gå som racecykel. Lite skoj att våga köra något udda. Någon som vet vem det är? Kanske någon här?
det finns 2 killar som brukade vara på SRW och köra riktigt fort på gamla "Håsekogare".
Det fanns en kille (Kåre Andersson) i slutet på 70 och början på 80 talet som körde med BMW i Super Produktion (Dåtidens Superbike)
Fast när de körde Superbike (standard klass då) var det några som körde BMW 77 tror jag klassen startade.
det finns 2 killar som brukade vara på SRW och köra riktigt fort på gamla "Håsekogare".
Det fanns en kille (Kåre Andersson) i slutet på 70 och början på 80 talet som körde med BMW i Super Produktion (Dåtidens Superbike)
Fast när de körde Superbike (standard klass då) var det några som körde BMW 77 tror jag klassen startade.
Kåre var en trevlig kille, men snabb var han inte. T.o.m. jag varvade honom iSuperproduction -82.
Snällare fick man leta efter helt klart.
Han körde för skojs skull.
1 uppsättning slicks på ett gäng tävlingar hade han
Giovanni Busseis förebild tror jag, med det skägget och mustachen han har/hade.
Var det inte Peter Sköld som vann på Guzzi Le Mans? Eller var det Peter LindénKjell Watz vann på Moto Guzzi, BMW tvåa och trea tror jag (men jag börjar bli senil...)
Jag köpte hans hoj någon gång 1990 och körde några Classic racingtävlingar. Körde 1.12 47 med den på Knudan. Och 1,19 på Åsen.
Var det inte Peter Sköld som vann på Guzzi Le Mans? Eller var det Peter Lindén
Var det inte Peter Sköld som vann på Guzzi Le Mans? Eller var det Peter Lindén
Jo trevlig sida, men det fanns bara en massa virus i gästboken.....
Jag vet! Hur f-n får man bort det??? Ta bort gästboken?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari