Race-pix

granfan

PBracing bitch
Gick med
20 Apr 2008
Har startat en ny hemsida där jag kommer lägga upp bilder från roadracing tävlingar & träningar samt även lite bilar och liknande.

Har under säsongen som gått lagt ut mina bilder här på forumet och kände att det var dags för en hemsida istället. Så håll utkik under säsongen som kommer och håll tummarna för att du hamnar på bild!

:Bugar Race-pix.se

IMG_9053.JPG

Bra!!

Riktigt kul med alla duktiga fotografer som visar upp sina fanastiska bilder. Ett litet tips dock för nästa år är att ta lite mer från depån o det som händer däromkring. Det kan bli lite enformigt att titta igenom hundratals (fantasitiska) åkbilder. Förutom när man hittar en grym bild på sig själv förstos.:banana

Bra!!

Riktigt kul med alla duktiga fotografer som visar upp sina fanastiska bilder. Ett litet tips dock för nästa år är att ta lite mer från depån o det som händer däromkring. Det kan bli lite enformigt att titta igenom hundratals (fantasitiska) åkbilder. Förutom när man hittar en grym bild på sig själv förstos.:banana

Yes, har också tänkt på det! Stämningen är ju alltid så härlig i depåområdet, så det bör också det dokumenteras i bild :tummenupp

Shit, du snodde inte bara min idé, utan även namnet! Grattis!:)

Vilken otur för dig, ledsen för det :P Då vet jag ju att du gillar idéen i alla fall ;)

Fint. Länken "här" funkar inte. Sen är jag inte med på bild. Rätta till!

Tack! Bra att du sa det där om länken, ska åtgärdas direkt!
Får försöka fånga dig på bild nästa säsong! ;)

Last edited:
skulle ju kunna sätta dit en "köp bild"-knapp :), så privatpersoner enkelt kan köpa en bild och ladda hem i full kvalite med rättighet att printa 1 exemplar, tex om man vill ha en poster hemma eller så ;) får ju vara billigt med, kanske 20-50:-

sen kan man ju öven sälja till företag med fulla rättigheter till bilden men då får du lägga till några 0'or på priset

Trevligt initiativ.
Tidningarna är lata så om du vill kan du ju förse dem med några bilder och lite text så kanske det kommer in på sportsidorna :o)
Lycka till ...

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...