Racekurs

Nagy

www.smcskane.com BKK
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
R6a
Varför finns det inte några bandagar för licensierade förare med instruktörer från Svenska Roadracing Eliten? Detta så att man kan få lite proffsiga tips för att komma framåt och sänka sina tider. BE brukar ju ha en del hyfsade instruktörer men oftast inte i licensgruppen, varför? Tror inte att de som kör i licensgruppen känner sig fulländade eller? Ngn som känner till ngn bra racekurs utomlands? :squid

Ninja_Alex

MOTOGP!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-9R E2P, Styrdämp, DB-glas, Kolfiber, miniblinkers, Akrapovic system, bänkad 142 SAE, sönderslitna RR-däck....
det finns det. kolla här:

sweden7.jpg

www.superbikeschool.co.uk

tyvärr så kommer de inte till anderstorp i år. Men du kan alltid köpa boken, jag har båda hemma och rekommenderar dem starkt. Författaren går igenom allt, vad jag vet iaf...

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Nä DVD:n har jag aldrig sett förr. Jag menade ToW 1 och 2 och the physichs of superbike handling eller nåt i den stilen, samma författare.
edit: Soft sience var det ja :rolleyes:

Ninja_Alex

MOTOGP!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-9R E2P, Styrdämp, DB-glas, Kolfiber, miniblinkers, Akrapovic system, bänkad 142 SAE, sönderslitna RR-däck....
trevligt!! Då ska här beställas!!! :tummenupp

det är inte så att böckerna gör över varann då? eftersom jag redan har twist of the wrist I & II.

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Asylum_Nakaza skrev:
trevligt!! Då ska här beställas!!! :tummenupp

det är inte så att böckerna gör över varann då? eftersom jag redan har twist of the wrist I & II.
Hmmm lite kanske. Dom som ger mest enligt mitt tycke är soft science och ToW II ettan är sådär, lite flummig. Tolka inte allt i boken som absoluta sanningar bara, tog mig nästan en säsong att få ordning på hojåkandet igen efter att ha läst dessa under vintern. Alldeles förmycket teorier i bakhuvet, glöm inte bort att mycket av hojåkning är känsla och instinkt också.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...