Tack för alla gratulationer och kul att ni vill läsa det som skrivs!
Tycker ni skall gratta Honken och obruT också för utan deras hjäp hade det aldrig gått så här bra!
Sedan skall jag dra en sak till som hände som inte riktigt fick plats i racerapporten. När hojen skulle besiktas på fredagskväll så tyckte besiktningsgubben att oljekylaren skulle najas. Dra ett slangklammer runt och naja tyckte han. Ingen har tidigare påpekat detta så jag har aldrig najat denna detalj tidigare. Slangklammer är ingenting som ingår i min verktygslåda så eftersom vi ändå skulle åka till en mack och tanka kunde vi ju fråga där. Inne på macken (Preem) som låg granne med gyllene måsen (Mc Donalds) så fanns 10 olika sorters bullar och fem varianter av korv men vi hittade inget vettigt att använda till hojen. När jag skulle betala bensinen så frågade jag killen i kassan efter slangklammer men visste att han skulle säga att det inte fanns. Bakom mig i kön står en som vanligtvis jobbar på Mc Donalds och säger att vi har nog slangklammer!
Något förvånad följer jag och Honken med och får tre olika slangklammer!
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
Nu behövde vi aldrig använda dessa då det visade sig att ett hål var förborrat så vi kunde naja oljekylaren i den. Tänk på det nästa gång ni behöver ett kedjelås t.ex det kan finnas på Mc Donalds...
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)