Raggning på power meet

c-tek

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2013
Hoj
Otämd Superkråka
var i Västerås på powermeet fick ett sms kollade in dej tog ditt regnr. vill du träffas för en fika ? utan förbihåll ? blev paff är det så här det funkar 2013? allt är möjligt tydligen SMS ??? RAGG ??:kär

Fan börjar nästan gilla nya tekniken:)

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
din polare jävlas! ;)

en stalker

el alldeles, alldeles underbar.

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Ännu en fördel med att inte köra skenförsäkrat med hojen skriven på en förälder.

c-tek

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2013
Hoj
Otämd Superkråka
radfyra är hela grejen. Power. motorer kan vara det som binder oss samman?
kollade genast om det var nån som jävlades . sonen syrran
lite olja under naglarna är är inte helt på minus. åka karusell kan gillar alla :tummenupp

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
2 av 183 tjejer med motorintresse är snyggare än en tandemcykel.

Jag har dock en på jobbet.. Lite kär där, men hon är säkert dum i huvet eller astråkig (måste intala mig det iaf för hon har snubbe :()

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
2 av 183 tjejer med motorintresse är snyggare än en tandemcykel.

Jag har dock en på jobbet.. Lite kär där, men hon är säkert dum i huvet eller astråkig (måste intala mig det iaf för hon har snubbe :()

Tandemcyklar är ju hur fina som helst :7peta

Hon är säkert fantastiskt trevlig. Om du lär känna henne kan det ju till och med visa sig att hon har vänner som är lika snygga som en tandemcykel och är vettiga att prata med :tungan

Tandem.JPG

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
En plåthora som en på jobbet uttrycker det.. En tjej som tänder mer på ditt fordon än på dig och din soldat.. Så ta det med en nypa salt..

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Cresent comfort 2013
Har TS. snyggaste bilen på hela Powermeet???? alt. så har tjejen barkat stock hela veckan för att få åka lite jänk... :dummer

skulle tro att en polare jävlas me dig då man vad jag vet bara får upp bilmärke , model namn på ägaren samt ort då man söker på bilen via trafikverkets smstjänst. inga telefonnr. visas vad jag vet men kan ha fel...

Med vänlig hälsning

Maverickgoose

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Jun 2011
Hoj
Ja
Va fan, power meet, är det inte för WT och volvoraggare?
Vill du ha en sån brud så är det bara att söka upp närmaste raggare, de brukar sitta i baksätet och se äckliga ut.

_Dräparen_

Medlem
Gick med
29 Sep 2011
Hoj
Ducati 916 -98, Ducati 900SSiE -00
vad jag vet bara får upp bilmärke , model namn på ägaren samt ort då man söker på bilen via trafikverkets smstjänst. inga telefonnr. visas vad jag vet men kan ha fel...

Hur svårt kan det vara? Du får namn och ort. Sen är det bara söka på hitta, Eniro och liknande.

Men det låter ju onekligen som en polare som jävlas

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Jag är kanske creepy i överkant men det där låter som ngt jag skulle kunna ha gjort. Ring, i värsta fall får du en lång näsa och ett garv. Vill ngn faktiskt fika så är ju en fika det värsta utfallet. Och det är ju inte så illa i sig.

c-tek

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2013
Hoj
Otämd Superkråka
inga polare som jävlades, hon ville bara åka Plastraket. radfyra är det som räknas tydligen :tummenupp
avklarat idag gillade spänning i livet. vem fan gör inte Det. det är det som gör hojåkande lite extra mot bilen.

visade sonen sms han gapskrattade kör farsan.:hihi

svårt att motstå en polerad 300+raket:D

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Va fan, power meet, är det inte för WT och volvoraggare?
Vill du ha en sån brud så är det bara att söka upp närmaste raggare, de brukar sitta i baksätet och se äckliga ut.

Fast ärligt, brukar WT-brudar ha brain nog att sms'a folk om en fika? Det är väll mer att dom ragglar fram i lite charmerande lunsigt med sina försmå kläder som verkligen framhäver deras övervikt. Och frågar på en lite "norr om sthlm" dialekt: Skaau vi liggeh? Samtidigt som dom snörvlar in lite snor.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Vilken härlig och positiv inställning ni har. Ni missar nog en och annan vettig fika. :fika med för den delen. :crash

Folk som vågar stalka lite visar i min värld prov på självdistans och humor, som jag och Blöjan då :hihi.
Jag tror varken jag räknas som ful, IQ-befriad eller grisig.

Grattis till TS som inte räknar bort någon som vågade lite mer än andra och grattis till tjejen som valde rätt kille :)

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Cresent comfort 2013
Hur svårt kan det vara? Du får namn och ort. Sen är det bara söka på hitta, Eniro och liknande.

Men det låter ju onekligen som en polare som jävlas

ja det gör ju varje halvpackad tjej på powermeet för att få ligga.!! :tuttar

eller så åker de ner till mälarcampingen vid jo-berg där det finns husbilar! :tummenupp

Med vänlig hälsning

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...