MR.T_Power
Ny medlem
Har bara en funderan och den är finns det några här inne som kör Yamaha RD, skulle vara kul å tjabba lite sket.
cRoC skrev:Kröken sitter pluggen, eller gör det lätt för dig och tjäna ett par kusar till:
http://www2.blocket.se/view/1563215.htm?l=0&c=1
Ni kör väl utan toppkåpan ? Så ruskigt ful den är Är själv sugen på en RD..
cRoC skrev:Grejen är den att jag är nöjd med min nuvarnade hoj Men en RD är betydligt billigare och förmodligen smidigare också. Synd att gå ner lite i effekt, men det kanske inte märks? Det är så konstigt att en fin RD kan kosta 10,000. Och en lika fin kan kosta 4000, vad betalade ni ?
Förutom låda och portningar i cylinderncRoC skrev:Har DTn och RDn samma motor?
cRoC skrev:Kröken sitter pluggen, eller gör det lätt för dig och tjäna ett par kusar till:
http://www2.blocket.se/view/1563215.htm?l=0&c=1
Ni kör väl utan toppkåpan ? Så ruskigt ful den är Är själv sugen på en RD..
cRoC skrev:Grejen är den att jag är nöjd med min nuvarnade hoj Men en RD är betydligt billigare och förmodligen smidigare också. Synd att gå ner lite i effekt, men det kanske inte märks? Det är så konstigt att en fin RD kan kosta 10,000. Och en lika fin kan kosta 4000, vad betalade ni ?
RD motorn vill ha mer varv, och har således mest effekt. Lådorna är lika starka fast det är annorlunda utväxling. Den motorn jag har är en RD motor.cRoC skrev:Ja pluggen sitter i kröken. Ostrypt går dom väl 130-150?
Nisse: Vilken motor är vassast då? Bäst växellåda ?
Glänsaren: Kolla annonsen jag skrev ovan, jag skulle köpa den direkt!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |