Halva priset såklartJag som bor på andra sidan av stan undrar ju då förståss vad du betalade??
Tror inte det. Jag testade några olika helställ från Spyke och Spidi.Har de Arlen Ness ställ?
Sånt skit vill jag inte haTror inte det. Jag testade några olika helställ från Spyke och Spidi.
Var där idag och gick därifrån tomhänt och "sne"....
Var ute efter ett par race-stövlar och en hjälm. Men dom hade
PLOCKAT BORT det som var nåt och ha.
Speciellt på sko-avdelningen. Det fanns bara touring-dojjor eller dojjor utan bra skydd.
Men enl. personalen gjorde dom så för att rea ut det dom vill bli av med. Jag åkte från andra sidan stan (ca 8-10 mil enkel resa) för att göra ett klipp, men jag känner mej riktigt lurad. Jag hänvisades att komma tillbaka på måndag då dom plockat fram varorna igen .....
känns väldigt fel och konstigt. Man blev "snuvad".
Speciellt på sko-avdelningen. Det fanns bara touring-dojjor eller dojjor utan bra skydd.
Men enl. personalen gjorde dom så för att rea ut det dom vill bli av med. Jag åkte från andra sidan stan (ca 8-10 mil enkel resa) för att göra ett klipp, men jag känner mej riktigt lurad. Jag hänvisades att komma tillbaka på måndag då dom plockat fram varorna igen .....
Köpte Sidis Vertigo Corsa för 2100kr..
stövlar ja,måste köpa stövlar i morrn.
ses vi där,ja bjussar på fika.
( jag tigger 2 koppar,helt enkelt)
* host * Spajk ä ju pässta grejjen likksomSånt skit vill jag inte ha![]()
Asg...Köpte Sidis Vertigo Corsa för 2100kr..
stövlar ja,måste köpa stövlar i morrn.
ses vi där,ja bjussar på fika.
( jag tigger 2 koppar,helt enkelt)
Får väll se.. Jag drar kanske på stcc finalen imorgon
Men annars så... Vilken tid?
I AVA:s annons stod det att det var X% rea på ALLA hjälmar. De nämnde inget om ett utvalt sortiment eller liknande så jag har full förståelse för om folk känner sig lurade när de kommer dit och de har plockat bort de dyrare produkterna.Jag tycker nog inte att du blivit blåst för att du TRODDE saker.
I AVA:s annons stod det att det var X% rea på ALLA hjälmar. De nämnde inget om ett utvalt sortiment eller liknande så jag har full förståelse för om folk känner sig lurade när de kommer dit och de har plockat bort de dyrare produkterna.
Ingen faraska forska mer innan jag öppnar limpsaxen nästa gång![]()
I AVA:s annons stod det att det var X% rea på ALLA hjälmar. De nämnde inget om ett utvalt sortiment eller liknande så jag har full förståelse för om folk känner sig lurade när de kommer dit och de har plockat bort de dyrare produkterna.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |