Rega en 450 smr?

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
Shuu..
Går det att gatrega en 450 smr? Hojen är ju väldigt fin och att köra bana lite på skoj känns både roligare och säkrare än att ligga och puttra på gatan.:tummenupp
Men till frågan då. Går det att rega en KTM 450 så att jag åtminstone kan köra till och från banan? Orka köpa en bil också bara för att transportera hojen liksom.:rolleyes:

Werner666

On Iron Horse he flies
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
Husaberg 570 FE -09
Om det e en 450 exc du har, så borde den rimligtvis redan vara l-reggad.. det borde du ju kunna se på ditt regbevis som du borde ha fått med när du köpte den. Om det e en smr då kan du glömma vad jag precis skrivit:tummenupp

Werner666

On Iron Horse he flies
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
Husaberg 570 FE -09
Jag har ju ifs sett sx mod e-regade, men jag vet inte riktigt vad du måste göra för att det ska gå.... men jag gissar på att du måste fixa exc ljudämpare,elsystem(kan ju ifs gå med ett batteri i luftburken).har för mig att jag sett nån hoj hos Jonte engdahl som var en 450 sx som dom e-regat . Dom kanske kan svara på hur dom hade gjort.
Lycka till.

450 eller 525 spelar ingen roll, samma regler gäller . Men jag hade nog valt en 450/525 exc. Då slipper du ju alla problem ,dom e l-reggade så det e bara att köra bäst du vill

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...