Regga KTM EXC 125

werner11

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2008
Hoj
Ktm exc 125 hoppas jag
HALLÅ HALLÅ. Jag ska nu köpa en ktm exc 125 och regga till lätt mc. Jag undrar hur man ska strypa ner den från 40 hästar till 15 häst lr vad det nu är?.
Ska man strypa med plugg i avgasröret lr nån strypt cdi-box lr vad?.
ifall det är nåt man ska köpa för att lätt strypa ner den så kan ni ju skriva vad produkten heter , vad den kostar och var man kan köpa den.
hur har ni som har ktm 125 strypt era så att ni kunde regga era?.

hoppas ni har några bra förslag hur man kan göra :)

WERNER

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
om du ska köpa en splitterny så är de LV reggade, och om jag inte har helt fel för mig så är det som lätt mc.

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
När jag köpte min så var den redan lv och reggad på 4kw och jag tror de flesta landsvägsreggade inte är reggad på fulleffekt. Sedan fick jag med två krökar, en med plugg i och en utan så det e lätt att skifta utan att behöva svetsa fast en plugg osv osv

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
eftersom att jag får göra vad jag vill :)rolleyes: ) så kan jag tillägga att det finns en mycket fin ktm 125 supermoto på blocket just nu, LV reggad och allt :rodnar:

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Är den inte lv-reggad redan går det inte att regga den om den nu mot all förmodan inte skulle vara euro-3...

Köp en som redan är reggad..

asdf

rastafari
Gick med
12 Jun 2008
Hoj
EXC 450 -06 *Såld* 660 SMC -05 *Såld* FS650 -08 *Såld* EXC 525 -06
Nästan alla jag sett är ju reggade redan, varför inte köpa nån av dom?

Heinevik

Guest
Rätta mig om jag har fel..
Fick för mig att de exc:eek:rna som är e-reggade inte går att få lv-reggade numera?

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
Det var väl precis de som loy menade??? Euro3 nånting(va innebär de egentligen?)...

Euro 3 är en miljöklassning

För att få regga en hoj nu måste den klara Euro3-kraven

Men redan innan de kravet kom var det svårt (jävligt svårt) att få e-reg till LV-reg

eXter

2 Takter Är Rätta Takter
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
Yz250
Euro 3 är en miljöklassning

För att få regga en hoj nu måste den klara Euro3-kraven

Men redan innan de kravet kom var det svårt (jävligt svårt) att få e-reg till LV-reg

Finns euro3 kraven att läsa någonstans?? Som länk eller så så att man kan spara å hänvisa till då sånahär trådar kommer upp???

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Går det inte att göra någonting med E85 för att den ska kunna reggas?

Vet inte vad lagarna säger om att etanolkonvertera själv.
Men du kommer ändå inte undan de gamla E till LV problemen för att du klarar euro3, om det ens går att få sådana bevis om man nu lyckats klara kraven. För jag tvekar på att bilprovningen godkänner att man säger att "jag har fixat så den klarar det" :tungan

Finns euro3 kraven att läsa någonstans?? Som länk eller så så att man kan spara å hänvisa till då sånahär trådar kommer upp???

http://forum.soe.se/showthread.php?t=33477
Det är de bästa jag har för sådana här trådar

-WANTED-

Gick med
10 Apr 2007
Hoj
R1, crf 450
Vet inte vad lagarna säger om att etanolkonvertera själv.
Men du kommer ändå inte undan de gamla E till LV problemen för att du klarar euro3, om det ens går att få sådana bevis om man nu lyckats klara kraven. För jag tvekar på att bilprovningen godkänner att man säger att "jag har fixat så den klarar det" :tungan

Men ombyggt fordon? Men jag förstår fortfarande inte varför du inte kan köpa tex rosens eller någon annans som bara det är att tuta och köra med?

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Men ombyggt fordon? Men jag förstår fortfarande inte varför du inte kan köpa tex rosens eller någon annans som bara det är att tuta och köra med?

Kan gå men jag vet inte hur många tester den hojen måste gå igenom (bromsar, ljud etc.) för att godkännas.
Men förut fanns det en rakare väg (inte enkel ändå) men nu har den blockerats av euro 3.

Dom som LV-reggat en E-reggad hoj brukar säga att det är jävligt bökigt och inte gratis. Lär ju som sagt inte bli lättare eller billigare med Euro3 :p

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!